airbus Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Jeg er en mann i slutten av 20 årene med en noe spesiell seksuell preferanse, jeg vil veldig gjerne ha en miss på heltid som ydmyker meg og som bruker meg som om jeg var toalettet hennes ved å urinere på meg, Jeg vil mye heller ha dette enn en kjæreste. Problemet er at jeg føler kvinner flest ser på dette som noe unaturlig og ekkelt, og jeg finner ikke noen å leve fantasien min med. Hvor kan man finne kvinner som er fordomsfrie og åpene og som ikke syns alt er ekkelt bare man går litt utenfor det "normale"?
Gjest lavendelkyss Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Jeg er en mann i slutten av 20 årene med en noe spesiell seksuell preferanse, jeg vil veldig gjerne ha en miss på heltid som ydmyker meg og som bruker meg som om jeg var toalettet hennes ved å urinere på meg, Jeg vil mye heller ha dette enn en kjæreste. Problemet er at jeg føler kvinner flest ser på dette som noe unaturlig og ekkelt, og jeg finner ikke noen å leve fantasien min med. Hvor kan man finne kvinner som er fordomsfrie og åpene og som ikke syns alt er ekkelt bare man går litt utenfor det "normale"?
Gjest Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Det finnes vel noen nettfora for likesinnede? Du burde kanskje lete der. For oss som ikke har preferanser i den rettningen er det sjokkerende, for forhold skal bygge på respekt og likeverd. At man tar vare på hverandre. Jeg forstår at du har et ønske om det, men blir det ikke litt mye å ha en person som konstant skal ydmyke deg? Ville du ikke bli sliten og lei av det? 1
Gjest Coolaid Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 , jeg vil veldig gjerne ha en miss på heltid som ydmyker meg og som bruker meg som om jeg var toalettet hennes ved å urinere på meg, Jeg vil mye heller ha dette enn en kjæreste. . Hvor kan man finne kvinner som er fordomsfrie og åpene og som ikke syns alt er ekkelt bare man går litt utenfor det "normale"? Hvorfor utelukkes det å ha en kjæreste dersom du har denne fetishen? Det enkleste for å oppnå seksuell lek som du tenner på er vel å utvikle den i et trygt kjæresteforhold. Det blir større sjans for å ikke få noen ting dersom man skal gjøre dette med tilfeldige fremmede. Prøv smil Norge, det kan du legge inn kontaktannonser og bli kjent med mennesker som har samme lyster som deg Det ene utelater ikke det andre
Erazor Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 På FetLife kan du finne grupper med andre som er opptatt av wet. Der kan du bygge opp nettverket ditt, og eventuelt bruke kontaktgruppene til å forsøke å finne noen som deler interessen din.
Mike Waters Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Det kan hende at "vilje til å pisse på meg" er et noget tynt grunnlag for å starte en relasjon, men det finnes vel de som søker det motsatte også så om du er tålmodig så kan det vel gå... Endret 12. februar 2014 av Mike Waters
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå