Snowblind Skrevet 13. februar 2014 #21 Skrevet 13. februar 2014 Jeg syns det er fint. Har selv 14 hull til sammen i ørene. Ettersom du har hatt det i mange år så tror jeg ikke det kommer til å gro med det samme. Kanskje ikke i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #22 Skrevet 13. februar 2014 Jeg syns det er fint. Har selv 14 hull til sammen i ørene. Ettersom du har hatt det i mange år så tror jeg ikke det kommer til å gro med det samme. Kanskje ikke i det hele tatt. Ts: Takk :-) ja, jeg har hatt 15 på det meste, nå har jeg altså 12. (Etter jeg nå nettopp tok ut en.) Anonymous poster hash: 358be...15b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #23 Skrevet 13. februar 2014 Jeg synes det er fint når det er litt færre hull i det ene øret. Selv har jeg f.eks. 1 i det ene og 3 i det andre Anonymous poster hash: 0ca21...cf8
t0nje Skrevet 13. februar 2014 #24 Skrevet 13. februar 2014 Synes det er litt harry med mange hull, men det er meg. De siste bildene du la ut var mye mindre harryfaktor en de første, helt klart bedre og i grunn ganske så fint
Millimani Skrevet 13. februar 2014 #25 Skrevet 13. februar 2014 Hei! Jeg håper jeg har lagt tråden i riktig emne.. Jente på 21 hvis det har noe å si :-) Jeg begynner å bli litt lei hullene jeg har i ørene, men vet ikke helt om jeg skal ta ut noen eller ikke.. Vil de gro igjen (helt/litt?) etter hvert eller blir de bare værende? Jeg har hatt de i mange år.. Legger ved bilde. Og hva synes dere om å ha mange hull i ørene? Fint, pent, tøft, stygt, harry, rart? Jeg har alltid likt å ha det, men som sagt så begynner jeg nå å bli litt lei de.. He he Stilmessig så kler jeg meg feminint, liker å bruke bluser, skjorter, pastellfarger, skjørt, kjoler, hæler osv. til hverdags. Synes dere det er litt for "hardt" å ha mange piercinger i ørene til denne stilen? Ellers så er jeg slik at jeg vil at øredobbene skal matche, derfor har jeg nå kun sølv "bling", andre ganger har jeg hvite perler. Hva liker dere best? :-) Anonymous poster hash: b2429...07b Det kan være fint med flere enn ett hull i hvert øre, men jeg syntes nå det du hadde var litt voldsomt. Vel å merke bedre på de bildene du la ut nederst på side 1 i tråden enn i første, men likevel. Det er helt opp til deg selv, om du virkelig vil ha så enormt mange, eller ikke. På spørsmålet om hullene vil gro igjen, så er svaret at ja det vil de, men det kan ta litt tid.
Gjest Hyssingen Skrevet 13. februar 2014 #26 Skrevet 13. februar 2014 De første bildene likte jeg ikke i det hele tatt. Men de nederste synes jeg var veldig fine 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #27 Skrevet 13. februar 2014 Ts: Ja, heldigvis så er vi forskjellige! :-) jeg trives med mange hull i ørene, men jeg begynner jo å bli eldre og vil på en måte at det skal passe stilen også, men jeg har som sagt en ganske stor tatovering som også bryter litt den uskyldige væremåten og den "fine" stilen min (som venninnene mine sier.. ) Takk for mange svar! :-) Tror jeg lar det være slik som jeg har det nå, så får vi se om jeg tar ut noen fler etter hvert. :-) Anonymous poster hash: 358be...15b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #28 Skrevet 13. februar 2014 Jeg synes det blir too much, vertfall når du begynner å bli eldre også. Anonymous poster hash: b2dbf...0a6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #29 Skrevet 13. februar 2014 Jeg synes det blir too much, vertfall når du begynner å bli eldre også. Anonymous poster hash: b2dbf...0a6 Ts: Ja, det må du bare mene :-) Anonymous poster hash: 358be...15b 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #30 Skrevet 13. februar 2014 Jeg synes det blir too much, vertfall når du begynner å bli eldre også. Anonymous poster hash: b2dbf...0a6 Hvorfor skal man endre på antall hull i ørene fordi man blir eldre? Vil jeg ha 5 hull i hvert øre når jeg er 30, 50 eller 70, så har jeg det, fordi jeg har lyst til det selv. (ikke ts) Anonymous poster hash: 0ca21...cf8 1
She_Leiva Skrevet 13. februar 2014 #31 Skrevet 13. februar 2014 Jeg elsker hull i ørene. Selv har jeg både tragus, conch, helix, en som jeg ikke vet hva heter ( ) og ett par "vanlige" hull i øreflippene. Om du først skal ta ut noen, så er det nok de i øreflippene som det tar lengst tid for å gro, men behold det slik du har du, kjempestilig! 2
Gjest Skrevet 14. februar 2014 #32 Skrevet 14. februar 2014 Hvorfor er folk på dette forumet så besatt av dette ordet "harry"? Hvis det er noe en ikke liker eller syns fint ut, så er det med engang "harry", virker som at folk ikke aner hva begrepet betyr. Vil si at jeg langt i fra er harry, men jeg har ikke trang om å stemple alt jeg ikke liker og syns ser fint ut, som harry. Anonymous poster hash: 03326...88b Dra ikke alle over en kam her nå. Jeg er fullt klar over betydningen av ordet harry, og jeg mener at det er passende å bruke det i den sammenhengen her. Jeg er helt enig i at det ikke er ensbetydende at alt en ikke liker er harry, men noe er faktisk harry. Det som er så flott er at vi alle er forskjellige. Noe du synes er kjempeflott kan jeg synes er dritharry - og vica versa. Det betyr ikke at jeg misbruker ordet av den grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #33 Skrevet 14. februar 2014 Jeg elsker hull i ørene. Selv har jeg både tragus, conch, helix, en som jeg ikke vet hva heter ( ) og ett par "vanlige" hull i øreflippene. Om du først skal ta ut noen, så er det nok de i øreflippene som det tar lengst tid for å gro, men behold det slik du har du, kjempestilig! Ts: så gøy å lese! :-) takk :-) Anonymous poster hash: 358be...15b
Suss81 Skrevet 15. februar 2014 #34 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har 14 hull i ørene totalt. 11 (doble nederst) i det ene og 3 i det andre.Og det er IKKE fint å gå uten øredobber for man ser hullene ganske godt. Derfor så må jeg nødt til å strategisk plassere øredobber i hverdagen og passe på at de dekker litt. Jeg har løst det med å ha 2 i det ene øret og ha 6 i det andre. Jeg bruker alltid en annen type øredobber i de nederste hullene så det ikke skal bli for hardt. Jeg har også valgt å ta ut spesielt den jeg hadde i den flappedappen (husket plutselig ikke hva den heter) som ligger over øreingangen så det ikke skal bli for voldsomt. Vel å merke så pleier jeg å ha micro labrets i og ikke vanlige øredobber, men akkurat nå så har jeg tatt en nødløsning. Det er mye mere behagelig når det ikke er noenting som stikker ut på baksiden Når jeg skal pynte meg så bytter jeg alle øredobbene jeg har nå med sånne pittepittesmå sølvkuler som er så små at de bare såvidt dekker over hullene, det blir super nøytralt. Vel, sånn ser iallefall øren min ut i dag, så ser du hvordan jeg løser det
athon Skrevet 20. desember 2014 #35 Skrevet 20. desember 2014 Hei! Jeg håper jeg har lagt tråden i riktig emne.. Jente på 21 hvis det har noe å si :-) Jeg begynner å bli litt lei hullene jeg har i ørene, men vet ikke helt om jeg skal ta ut noen eller ikke.. Vil de gro igjen (helt/litt?) etter hvert eller blir de bare værende? Jeg har hatt de i mange år.. Legger ved bilde. Og hva synes dere om å ha mange hull i ørene? Fint, pent, tøft, stygt, harry, rart? Jeg har alltid likt å ha det, men som sagt så begynner jeg nå å bli litt lei de.. He he Stilmessig så kler jeg meg feminint, liker å bruke bluser, skjorter, pastellfarger, skjørt, kjoler, hæler osv. til hverdags. Synes dere det er litt for "hardt" å ha mange piercinger i ørene til denne stilen? Ellers så er jeg slik at jeg vil at øredobbene skal matche, derfor har jeg nå kun sølv "bling", andre ganger har jeg hvite perler. Hva liker dere best? :-) Anonymous poster hash: b2429...07b Ørene dine er nydelige Du burde ha flere i det det er minst i :D
athon Skrevet 20. desember 2014 #36 Skrevet 20. desember 2014 Ts: her er bilde av slik det ble nå, har tatt ut en i det ene øret også.. :-) bedre? Anonymous poster hash: 358be...15b Anonymous poster hash: 358be...15b Wow, det ble utrolig pent!
Jolene Skrevet 20. desember 2014 #37 Skrevet 20. desember 2014 Synes selv det blir for mye når ALT matcher slik du viser til. Har selv 12 hull i ørene, hvorav 6 av de er vanlige piercinger med små kuler. De kombinerer jeg med andre ting. De bildene med bling ble for min smak absolutt ikke noe pent (fordi de var for store), de med perler ble for mye perler rett og slett. Forøvrig, du og jeg Suss81 tenker likt! Har det sånn som du viste på bildet jeg også Har alltid 12 piercinger/smykker i ørene, for på meg gror ting så lett igjen, men det handler om å balansere og nyansere uttrykket.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #38 Skrevet 20. desember 2014 Det er alt for mye etter min mening.. Jeg selv har hatt mange, men nå har jeg 3 i hvert. I ene øret har jeg alle 3 nede på flippen, andre øret har jeg to i flippen og en i brusken. For det meste har jeg bare i 2 i hvert øre, men hender seg jeg har i alle 3. Anonymous poster hash: bfc32...bf6
Nelsonmandela Skrevet 20. desember 2014 #39 Skrevet 20. desember 2014 Altfor mye ettermin smak, hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg til maksimum 5 stk. Helst 4, da jeg selv liker å ha to hull i hver øreflipp, hvor de nederste er til vanlig pynt og de over har jeg en eller annen diamant-dott i. Kan være pent med en diamant-dott helt øverst i øret og, men der går grensa for min del.
Gjest Carressa Skrevet 21. desember 2014 #40 Skrevet 21. desember 2014 Ang. om det gror igjen eller ikke, på meg så har det bare grodd igjen halvveis. Hadde to hull i ett øre, lot det ene gro igjen for flere år siden. Nå får jeg ikke en øredobb gjennom, men det er et synlig hull der fortsatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå