Gå til innhold

Slikker alle menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som ikke liker det? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 5e58a...853
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av oss synes at munn mot et kjønnsorgan som har et tissehull så nære seg er ekkelt.. Verste er det hvis det er et lite hint av rekelukt der nede. Kan ikke fordra reker, jeg er mer en krabbemann.

Anonymous poster hash: a1282...cc4
Skrevet

Vel,bedre en å ha munnen full at et em der tisset kommer ut fra....vi har ihvertfall separerte hull.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Aldri skjønt den rekeanalogien - hvor finner man disse kvinnene - i frysedisken? :klo:

Nei, alle menn slikker ikke, men vil tro det er vanligere at kvinner ikke vil bli slikket enn at mannen ikke vil slikke.

Endret av Mike Waters
  • Liker 4
Skrevet

Jo gladere jeg er i jenta, og jo mer jeg tenner på henne, dess mer nasty kan hun være der nede, og det gir ennå en uimotståelig glede å smake henne, fordi det er henne.

Desto mindre glad jeg er i jenta, og jo mindre kåt jeg er på henne, desto mer nasty er hennes safter, alt innen skalaen likegyldig til oppkast og krisepsykolog.

• Liker 2
Skrevet

Aldri skjønt den rekeanalogien - hvor finner man disse kvinnene - i frysedisken? :klo:

Nei, alle menn slikker ikke, men vil tro det er vanligere at kvinner ikke vil bli slikket enn at mannen ikke vil slikke.

Prøv med sitronskive og majones til, neste gang... :jepp:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jo gladere jeg er i jenta, og jo mer jeg tenner på henne, dess mer nasty kan hun være der nede, og det gir ennå en uimotståelig glede å smake henne, fordi det er henne.

Desto mindre glad jeg er i jenta, og jo mindre kåt jeg er på henne, desto mer nasty er hennes safter, alt innen skalaen likegyldig til oppkast og krisepsykolog.

Det er en sammenheng mellom kjærlighet og lukten/smaken på kjønnsorganet altså?

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Skrevet

Prøv med sitronskive og majones til, neste gang... :jepp:

lukter/smaker det reke da? :klo: Smaker det reke av sjokolade også om jeg akkompagnerer det med sitron og mayo? :)

• Liker 1
Skrevet

Det er en sammenheng mellom kjærlighet og lukten/smaken på kjønnsorganet altså?

Jepp, faktisk er det en sammenheng mellom følelser og opphisselse og hvordan en sanser ting. Dess kåtere man er, desto mindre "ekle" oppleves "ekle" ting. Det som kan være problematisk er hvis en får utløsning, og entusiasmen plutselig nullstilles mens tunga er hvit av glufseslagg, og hverdagen kommer som et sleggeslag. :engel:

Skrevet

Hva med vi som har menn som ikke vil slikke da, men som elsker oss?

Skrevet

Jepp, faktisk er det en sammenheng mellom følelser og opphisselse og hvordan en sanser ting. Dess kåtere man er, desto mindre "ekle" oppleves "ekle" ting. Det som kan være problematisk er hvis en får utløsning, og entusiasmen plutselig nullstilles mens tunga er hvit av glufseslagg, og hverdagen kommer som et sleggeslag. :engel:

Du har et poeng her. Ingen tvil om at smaken øker med apetitten. Derfor tror jeg også at de som er negative har lavere potens.

• Liker 2
Skrevet

Du har et poeng her. Ingen tvil om at smaken øker med apetitten. Derfor tror jeg også at de som er negative har lavere potens.

Hva kan man gjøre for å få høyere potens? Min mann har lav potens.

Skrevet

Hva med vi som har menn som ikke vil slikke da, men som elsker oss?

Ja, hva med hva? Det bør vel holde med at de elsker dere :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg skal være enig med deg at hjernen overstyrer fornuften når det kommer til en god del ting, men at noe som i utgangspunktet lukter reker (som jeg forøvrig regner med er en annen måte å si at noe lukter vondt på) plutselig lukter blomster bare fordi forelskelse oppstår er jeg mindre sikker på.

Prompene til dama lukter vondt selv om jeg elsker henne aldri så mye, og selv om jeg ikke har så mye erfaring med promp blandet med kåthet så vil jeg tro at det lukter vondt selv om jeg er kåt også :)

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Noen som ikke liker det? Hvorfor/hvorfor ikke?

Selvfølgelig slikker ikke alle menn. Det er vel like sannsynlig som kvinner som ikke suger eller liker analsex? Leser man her inne er det mye klaging over kjærester som ikke vil slikke. Og greit er det egentlig, man skal ikke gjøre noe man selv ikke vil.

Skrevet
:fise:

Kognitiv ressonans, snarere? Definitivt jomfruelig upløyd mark. :fnise:

Skrevet

Jeg skal være enig med deg at hjernen overstyrer fornuften når det kommer til en god del ting, men at noe som i utgangspunktet lukter reker (som jeg forøvrig regner med er en annen måte å si at noe lukter vondt på) plutselig lukter blomster bare fordi forelskelse oppstår er jeg mindre sikker på.

Prompene til dama lukter vondt selv om jeg elsker henne aldri så mye, og selv om jeg ikke har så mye erfaring med promp blandet med kåthet så vil jeg tro at det lukter vondt selv om jeg er kåt også :)

Romantiker er du definitivt ikke, derfor blir dette for vanskelig å forstå med dine firkantede skjema ;).

• Liker 1
Skrevet

Kognitiv ressonans, snarere? Definitivt jomfruelig upløyd mark. :fnise:

Mener du kanskje kognitiv dissonans..?

Anonymous poster hash: 26ac8...f19

Skrevet

Mener du kanskje kognitiv dissonans..?

Anonymous poster hash: 26ac8...f19

Nope, det var bare litt drittpreik... :jepp:

Gjest Coolaid
Skrevet

:skratte: Utrolig bra ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...