AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 Ja, som overskriften sier, så er jeg nysgjerrig på hvorfor dere som snuser gjør det? Er det bare fordi du er avhengig eller hva får du ut av det? Jeg selv snuser for å slappe av og roe meg ned hvis jeg stresser. Snuser også på fest og når jeg drikker. Så hvorfor snuser du? og hvor ofte? Anonymous poster hash: 6733b...81d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 Fordi mannen min ikke liker at jeg røyker. Er ikke like godt som røyk, men greit nok. Anonymous poster hash: 129f1...9a4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Jeg snuser fordi jeg blir nysgjerrig på nye lukter Beklager, klarte bare ikke la være! Anonymous poster hash: aebd7...149 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Fordi jeg begynte å røyke som tenåring. Har astma, så det ble en dårlig kombo. Sleit veldig med å slutte, så snus ble redningen. Har trappa veldig ned nå og har en boks veldig lenge. Anonymous poster hash: 7fc8d...e9b
roberta Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Jeg snuser fordi det er godt (som regel) og behagelig i kroppen. Jeg snuser altfor mye, nesten hele tiden faktisk.
kills Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Liker rusen. Blir så rolig og avslappet, svimer nesten av av en Lab 06. Mest på bussen, i forelesninger, når jeg skal sove (deilig å sovne med den i), når jeg er stressa, drikker, etter mat.. Finnes alltid en unnskyldning for å ta en snus. Har ikke snust på 6 døgn straks, og kjenner at jeg sliter litt. Er ganske rastløs og har gått til innkjøp av et lager med kinder bueno (flott kombinasjon med økt apetitt og mensen rundt hjørnet).
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 Jeg snuser fordi det er godt (som regel) og behagelig i kroppen. Jeg snuser altfor mye, nesten hele tiden faktisk. Er profilbildet ditt av deg? Anonymous poster hash: f0232...119
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Jeg snuser inni mellom fordi jeg digger den herlige kroppsfølelsen. Problemet etter å ha snusa i ei uke så er toleransen for høy så jeg kjenner det ikke lenger og ender med å gi bort tårnet eller kaste det når det går ut på dato. Anonymous poster hash: f0232...119
roberta Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 Er profilbildet ditt av deg? Anonymous poster hash: f0232...119 Jepp! Fin, hva?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå