Gå til innhold

Snapchat - Hva er det egentlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hørt så mye om snapchat, men har egentlig aldri skjønt hva det er.

Lastet det ned og la til kjæresten min.

Trykket på navnet hans og da kom det opp en liste med 1., 2. Og 3.

På førsteplass lå det ei jente som jeg virkelig hater. Hun har vært forelsket i kjæresten min i flere år.

Men han sier at han nesten ikke sender snaps, bare til broren sin (som lå på 2.)

Så, kan hun ligge på hans 1. plass uten at han sender til henne?

Han har også 85 000 poeng, hva betyr det?

Anonymous poster hash: 8c4be...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror poengene er hvor mye snaps du har sendt/mottatt. at du får et visst antall poeng per snap du sender/mottar.

Bestevenner/1-2-3 forandrer seg hele tiden på min ihvertfall. Det er hvem som har sendt deg flest snap den siste tiden og hvem du har sendt flest til den siste tiden sammen.

går sikkert an å ha henne på 1 plass uten at han har sendt til henne. men hvis han har 85 000 poeng er han svært aktiv og sender ikke bare et par snaps til broren sin.

Jeg fikk meg snapchat i november og føler jeg er ganske aktiv og har 800 poeng. den av mine venner som har flest poeng har 43 000 og hun snaper konstant

Skrevet

1plass er hvem han har snapet aller mest med. Sorry...

Og 85 000 poeng betyr at han har sendt og motatt 85 000 stk snaps. Aktiv mann kjæresten din.

Anonymous poster hash: 4ec64...beb

• Liker 1
Skrevet

85000 er vanvittig mye! Sitter han med mobilen veldig mye?

Hun på listen min som er veldig aktiv har 20000.

Anonymous poster hash: 827a3...a35

Skrevet

Altså, jeg kan bare ikke forstå det! Han sitter sjeldent med telefonen og jeg ser jo hvis han tar bilder.

Ser nå at topplisten er forandret.

Noe må være feil, for han kan umulig ha sendt eller mottatt så mange snaps.

Han har også bare 13 stk. på vennelisten sin.

Skrevet

Altså, jeg kan bare ikke forstå det! Han sitter sjeldent med telefonen og jeg ser jo hvis han tar bilder.

Ser nå at topplisten er forandret.

Noe må være feil, for han kan umulig ha sendt eller mottatt så mange snaps.

Han har også bare 13 stk. på vennelisten sin.

Snapchat lyver ikke. Og du overvåker vel han ikke 24/7? Når han er på jobb, når han kjører bil, når du sover, når han er på badet osv? Ikke for å gjøre deg mistenksom, men du kan faktisk ikke vite hvor mye han bruker telefonen. Det du vet er at han bruker den bare lite sammen med deg.

Snapchat har eksistert i over et år da, om det er noen trøst. Så får du dele 85 000 på antall dager.

Siden topplisten hans er forandret nå, er det godt mulig at han har blokkert hun dama nå, derfor vises hun ikke på lista hans lengre.

Når jeg var sammen med min kjæreste var det jo selvsagt han jeg snapet mest med, jeg måtte tilslutt blokke han hele 2 måneder etter at det ble slutt, fordi han fortsatt sto på topplista mi selv om all snap opphørte og jeg slettet han straks forholdet var over. Først etter blokk var han endelig borte fra listen.

Skrevet

Han skriver Master hjemmefra og jeg har fødselspermisjon, så jeg vet faktisk hvor lite han bruker telefonen.

Tror han har blokket henne, for hun sendte snaps HELE tiden.

Uansett, klarer ikke å se for meg at han sender/mottar 250 snaps hver dag i 1 år når vi så og si er sammen 24/7.

Jaja, samme kan det være!

Jeg har 2000 poeng nå, og jeg har bare hatt det i 2 døgn.

Skrevet

Hjelp, jeg føler jeg bruker snap hele tiden og har bare litt over 1000 poeng, på ca 3 måneder. :laugh:

Anonymous poster hash: 3a426...6cb
  • Liker 1
Skrevet

Hva TS, du har 2000 poeng på to dager? Jeg måtte lage meg ny bruker nå for å se om poengsystemet er endret. Jeg har sendt 3 og motatt 2 og har 5poeng. Så hvordan fikk du det til?

• Liker 1
Skrevet

Hvor ser dere poengene? Får ikke opp noen poeng jeg...

Anonymous poster hash: 42b74...2c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...