Gå til innhold

Når bestiller du flybilletter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du vet at du skal reise et sted om f.eks. 9 mnd, når kjøper du flybilletter?

Anonymous poster hash: 2f434...e43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs om den er billig da, eller ikke :)

Anonymous poster hash: 65bdb...bab
Skrevet

Så snart som mulig. Hvis prisene er høye venter jeg gjerne litt og ser om det kommer noe tilbud.

Skrevet

Asap. Billigbillettene går først.

Skrevet

Man bør visstnok kjøpe billetter cirka 8 uker før avreise.

Anonymous poster hash: 9f271...33e
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg bruker å følge med på prisene. I perioder bruker flyselskapene å ha salg på en del biletter, og jeg slår ofte til da. Bortsett fra det, så bestiller jeg aldri for 9 mnd fram i tid, for min erfaring er at da er bilettene aldri billigst (men heller ikke dyrest).

Skrevet

Så tidlig som overhodet mulig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Følger med på prisene, ofte billigst 2-3 måneder før eller et par dager før avreise.

Skrevet

Hvis jeg vet at jeg skal reise et sted om 9 måneder, bestiller jeg nå. Ofte billigere å bestille lengre frem i tid.

Skrevet

Kommer helt ann på hvor du skal. Har de lavprisbilletter går de først, i tillegg kommer det stadig kampanjer på mange reisemål.

Skrevet

Jeg bestiller så tidlig som mulig. Nå er det mest pga at vi er fire i familien, og hvis vi venter for lenge, risikerer vi at det kun er 3 rimelige billetter igjen, f.eks.

Anonymous poster hash: c6e1e...5cb
Skrevet

Kommer an pa. Til karibien mange mnd, storby, 2-5 uker.

Anonymous poster hash: 5ff30...f42

Skrevet

Jeg bestillte en reise for noen dager siden som er over 6 mnd til. Så jeg bestiller tidligst mulig. Ca et halvt år før reisen =)

Anonymous poster hash: 7d022...392

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...