Gå til innhold

Ultralyd og drikke haster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal på ultralyd i morgen og i brevet står det at jeg ikke skal drikke og spise fire timer før. Men jeg har time tidlig, og jeg er dødstørst når jeg våkner. Så jeg stresser litt med det. Er det helt krise hvis jeg drikker tre timer før timen? Ødelegger det alt?

Anonymous poster hash: d0ba4...e29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er vel at når du drikker og spiser så fyller du opp magen, tarmene og blæra og det kan da blir vanskelige å se de de skal på ultralyd.

Men er du supertørst hadde jeg drukker LITT.. men begrens deg så godt du kan. Og husk å gå på do rett før du skal inn til time ;)

Lykke til!

Skrevet

Står at jeg ikke kan "late vannet" to timer før så da regner jeg med at jeg ikke skal tisse?

Eller mener de noe annet med å late vannet?

Anonymous poster hash: d0ba4...e29
Skrevet

Hva med å stå opp en time tidligere akkurat den dagen?

• Liker 1
Skrevet

Det er jo en grunn til at man ikke skal drikke, så er enig med Faria om å stå opp litt tidligere ;)

Skrevet

Når det står at man ikke skal drikke, så skal man ikke det. Late vannet betyr å tisse, ja. Det er snakk om noen få timer, det er ikke akkurat smertefullt dette her…

Anonymous poster hash: a4b99...676
Skrevet

Å drikke ødelegge bildene, skyll heller munnen med vann når du våkner. Og du kan ikke tisse de siste timene før undersøkelsen fordi det da blir vanskelig å undersøke blæren.

Anonymous poster hash: ee969...67a
Skrevet

Det er fikk aldri jeg beskjed om, og de tok da flotte bilder og så altmuligmann selv om... Prøv å stå opp litt tidligere, drikk litt bare, og gå på do to timer før. Jeg gikk forresten og tisset mens jeg ventet på ul-timen min jeg, ingen som sa noe på det...

Anonymous poster hash: 4f88a...9c2

Skrevet

Det er fikk aldri jeg beskjed om, og de tok da flotte bilder og så altmuligmann selv om... Prøv å stå opp litt tidligere, drikk litt bare, og gå på do to timer før. Jeg gikk forresten og tisset mens jeg ventet på ul-timen min jeg, ingen som sa noe på det...

Altmuligmann? Mener du baby? Ikke sikkert hun er gravid vet du

Anonymous poster hash: 7e621...4ab

• Liker 1
Skrevet

Det er fikk aldri jeg beskjed om, og de tok da flotte bilder og så altmuligmann selv om... Prøv å stå opp litt tidligere, drikk litt bare, og gå på do to timer før. Jeg gikk forresten og tisset mens jeg ventet på ul-timen min jeg, ingen som sa noe på det... Anonymous poster hash: 4f88a...9c2

Nå er det mange andre ting man kan sjekke med ultralyd en bare en baby da. Hvis ts skal sjekke helt andre ting en du har gjort så bør hun følge det som står i brevet.

Anonymous poster hash: 3fa58...a74

• Liker 2
Skrevet

Du syns ikke det er littegrann flaut å ikke vite at ultralyd for det meste brukes til andre ting enn å se en baby? Sannsynligheten er derfor stor for at ts skal på ultralyd abdomen/nyreveier/galle e.l. som gjør at hun ikke skal drikke og tisse.

Anonymous poster hash: ee969...67a

• Liker 3
Skrevet

Altmuligmann? Mener du baby? Ikke sikkert hun er gravid vet duAnonymous poster hash: 7e621...4ab

Nå er det mange andre ting man kan sjekke med ultralyd en bare en baby da. Hvis ts skal sjekke helt andre ting en du har gjort så bør hun følge det som står i brevet. Anonymous poster hash: 3fa58...a74

Du syns ikke det er littegrann flaut å ikke vite at ultralyd for det meste brukes til andre ting enn å se en baby? Sannsynligheten er derfor stor for at ts skal på ultralyd abdomen/nyreveier/galle e.l. som gjør at hun ikke skal drikke og tisse. Anonymous poster hash: ee969...67a

Hehe, det var helt sikkert autokorrekten som skrev altmuligmann, h*n mente sikkert "alt mulig" ;) Og hvordan dere fikk det til å bli baby lurer jeg veldig på :fnise: Jeg har vært i røntgen og MR og fått sett bildene, trenger ikke være gravid for å se ul-bilder. Vet om en som fikk med seg MR-bilder av hjernen hjem.

TS, stå opp tidligere, drikk litt og tiss to timer før, som andre har nevnt lykke til!

Anonymous poster hash: 6c5cd...d8a

Skrevet

Hehe, det var helt sikkert autokorrekten som skrev altmuligmann, h*n mente sikkert "alt mulig" ;) Og hvordan dere fikk det til å bli baby lurer jeg veldig på :fnise: Jeg har vært i røntgen og MR og fått sett bildene, trenger ikke være gravid for å se ul-bilder. Vet om en som fikk med seg MR-bilder av hjernen hjem.

TS, stå opp tidligere, drikk litt og tiss to timer før, som andre har nevnt lykke til!

Anonymous poster hash: 6c5cd...d8a

Haha, autokorrekt ja :-P Skulle stå alt mulig...

Og, ja, jeg er i ammetåke og tenkte derfor at selvsagt var det baby på gang :-P Beklager så mye, og gjør som det står i brevet. Trodde for øvrig jeg var på "graviditet og spebarn" også for den saks skyld... Så nå lister jeg meg bare ut igjen ;-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...