Gå til innhold

Hvordan vet dere om han er ferdig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tidligere kun hatt sex med en fyr, eksen som jeg var sammen med lenge.

Har nå ligget med en annen, og det var litt rart og uvant. Men det jeg synes var flauest var at jeg rei han, og styra og ordna også sier han "Ja jeg er ferdig altså".

Men hvordan veit jeg det? Jeg kan ikke drite meg ut sånn igjen, det går ikke.

Anonymous poster hash: 1524e...728
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann og i forhold og vi pleier å si når vi nærmer oss eller rett før det skjer noe slik at vi kan komme samtidig eller holde oss eller hva enn det måtte skje.

Anonymous poster hash: 557c6...681

Skrevet

Du får be han si fra.

Her så merker jeg det med en gang på hele han at han kommer, så her har det iallefall aldri vært et problem.

Var verre med eksen min, han var musestille. Ikke så mye som et lite pip fra han.

Anonymous poster hash: b5eee...9eb
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg merker det ved at han fyller meg opp med varm sæd, men også på kroppslydene ;)

Men om han bruker kondom og ikke lager lyder, kan du merke det ved at han blir ekstra hard rett før han kommer :)

Ellers få du si ifra at han må si når han er ferdig :laugh:

Skrevet

Jeg har opplevd det samme, syns det var merkelig å ikke få noen tegn på at han nærmet seg. Det er heller ikke spesielt sexy med en mann som overhodet ikke gir uttrykk for nytelse.

Anonymous poster hash: bca70...68f
Skrevet

Har nå ligget med en annen, og det var litt rart og uvant. Men det jeg synes var flauest var at jeg rei han, og styra og ordna også sier han "Ja jeg er ferdig altså".

Neste gang får du bare si "kanskje du er ferdig men det er ikke jeg!"

• Liker 3
Skrevet (endret)

Å! Det skjedde meg en av de første gangene jeg hadde sex også. Red og red og syntes jeg var så flink før han plutselig spør om jeg er ferdig snart, han kom for lenge siden.. Haha.. Ikke så lett om spruter lite og ikke blir slapp når han kommer:-)

Endret av Wonderbitch
  • Liker 2
Skrevet

Vanligvis er det ingen tvil - de fleste gir i hvert fall litt uttrykk for at de kommer. Jeg har ofte merket at det kjennes ut som om penisen vokser litt i omkrets akkurat de siste sekundene før utløsning.

For øvrig syns jeg det er litt ufint uten et lite sukk en gang. Så det syns jeg mannen skal ta på sin egen kappe og ikke være noe du trenger å være flau over :)

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg høyrer det på pusten

Skrevet

Merker det paa mange maater. At han stonner, kroppen spenner seg, paa pusten....

Ville syntes det var uattraktivt om en mann var musestille. Som regel merker man det jo paa kroppen, akkurat som hos en kvinne.

Anonymous poster hash: 1a197...de6
Gjest Coolaid
Skrevet

Ja det er mange tegn som nevnt. 'Etter hvert som dere blir bedre kjent seksuelt vil du merke det. Kanskje han er en fyr som gjør lite ut av seg? Vi er alle forskjellige. Og så har han selvfølgelig ansvar for sin egen seksualitet selv. Han kan jo fint si ifra selv også.. for eksempel "wow, det gikk for meg, du er fantastisk"! ......

Skrevet

Jeg hører det på pusten hans og kroppsbevegelsene endrer seg også.

Skrevet

På han jeg holder på med for tiden merker jeg det ved at han begynner å skjelve litt, og slipper ut et lite "Åååhh", før han blir slapp. Ellers vil jeg vel tro at et er et solid hint når penisen "krymper". :P

Skrevet

Jeg merker det på stønningen, men jeg kjenner også pulseringene i penisen. Når sæden kommer ut. Hihi, it's nice....

Anonymous poster hash: 5da29...878
Gjest Heartbeat
Skrevet

På han jeg holder på med for tiden merker jeg det ved at han begynner å skjelve litt, og slipper ut et lite "Åååhh", før han blir slapp. Ellers vil jeg vel tro at et er et solid hint når penisen "krymper". :P

Min blir ikke slapp etter utløsning, så er ikke alle som blir det :laugh: Men som sagt blir de fleste veldig hard rett før det spruter :)

• Liker 1
Skrevet

Min blir ikke slapp etter utløsning, så er ikke alle som blir det :laugh:

Nå ble jeg nesten litt misunnelig her. :P

Gjest Heartbeat
Skrevet

Nå ble jeg nesten litt misunnelig her. :P

Ja, kjekt om han kommer før meg.. er bare å fortsette å ri og ri :fnise::fnise:

Skrevet

Ja, kjekt om han kommer før meg.. er bare å fortsette å ri og ri :fnise::fnise:

Det tror jeg på ja, må være veldig deilig. xD

Skrevet

Dette er da ikke noe du trenger å være flau over?? Eksen min stønnet og ble fort slapp etterpå, så det var lett å merke. MIn nåværende kjæreste er av en musestille sorten. Fryktelig frustrerende og irriterende i starten, før jeg lærte ham bedre å kjenne. Han kan bare ikke for at han blir så stille. Nå kan jeg som regel merke det på pusten. Enkelte stillinger merker jeg det mer enn andre. Han holder seg hard veldig lenge etterpå, så kan ikke ha det som tegn.

Men selv etter nesten 3 år sammen, er det ganger der jeg ikke har merket det..

Anonymous poster hash: a080b...4c7
Gjest Elvira Madigan
Skrevet

Kva med andletsuttrykket han lagar då? Nokon få av dei eg har hatt sex med har vore heilt stille, men eg har sett det på andleta deira. Dei knip augene att, opnar munnen og liknande.

Han eg er saman med no er ganske stille, men han stoppar å støyte når det byrjar å gå for han, pustar tyngre og liksom gispar litt. Og så blir det jo gjerne ganske varmt «inni der» grunna sæden, då.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...