AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #1 Skrevet 12. februar 2014 De siste tre årene har jeg følt meg helt utmattet, trøtt og sliten HELE tiden! For ca 2 år siden bestemte jeg meg for å oppsøke fastlegen min angående dette, jeg forklarte henne hva som plaget meg, så vi tok endel blodprøver og andre prøver. Det tok ca et halvt år før de fant ut at jeg hadde inflammatorisk tarmsykdom, og legen mente utmattelsen kom av jernmangel, vitaminmangel samt dårlig immunforsvar, så kort tid etter begynte jeg å ta vitamintabeletter osv, noe som ikke har hjelpt meg i det hele tatt! Det siste året har det bare blitt værre og værre, og jeg føler meg mer utmattet enn noen gang, de minste tingene som å stå opp om morgenen, gå på do, lage mat eller strekke seg etter fjernkontrollen er utroooolig slitsomt, har null energi! Føles rett og slett ut som om jeg har en evig influensa, noen ganger (ca en gang i mnd) har jeg så vondt i leddene og da spessielt knærne at jeg våkner flere ganger om natta..Har også hatt flere nesten besviminger om jeg kan kalle det det, der jeg blir skikkelig svimmel og mister balansen og ting svartner for noen sekunder og jeg får en følelse av at jeg er på tur å kaste opp (det er ikke når jeg reiser meg opp fra sofaen f.eks).. Den siste måneden har jeg også hatt vond hals 3 ganger, med vonde lymfekjertler, kjennes nesten ut som om jeg har forstrekt halsen. Aner ikke hva det kan være, hadde så mye energi før! Er det noen her som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: cfbe5...eae
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #2 Skrevet 12. februar 2014 De siste tre årene har jeg følt meg helt utmattet, trøtt og sliten HELE tiden! For ca 2 år siden bestemte jeg meg for å oppsøke fastlegen min angående dette, jeg forklarte henne hva som plaget meg, så vi tok endel blodprøver og andre prøver. Det tok ca et halvt år før de fant ut at jeg hadde inflammatorisk tarmsykdom, og legen mente utmattelsen kom av jernmangel, vitaminmangel samt dårlig immunforsvar, så kort tid etter begynte jeg å ta vitamintabeletter osv, noe som ikke har hjelpt meg i det hele tatt! Det siste året har det bare blitt værre og værre, og jeg føler meg mer utmattet enn noen gang, de minste tingene som å stå opp om morgenen, gå på do, lage mat eller strekke seg etter fjernkontrollen er utroooolig slitsomt, har null energi! Føles rett og slett ut som om jeg har en evig influensa, noen ganger (ca en gang i mnd) har jeg så vondt i leddene og da spessielt knærne at jeg våkner flere ganger om natta..Har også hatt flere nesten besviminger om jeg kan kalle det det, der jeg blir skikkelig svimmel og mister balansen og ting svartner for noen sekunder og jeg får en følelse av at jeg er på tur å kaste opp (det er ikke når jeg reiser meg opp fra sofaen f.eks).. Den siste måneden har jeg også hatt vond hals 3 ganger, med vonde lymfekjertler, kjennes nesten ut som om jeg har forstrekt halsen. Aner ikke hva det kan være, hadde så mye energi før! Er det noen her som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: cfbe5...eae Kyssesyken med ettervirkninger..? Anonymous poster hash: 10997...a73 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #3 Skrevet 12. februar 2014 Venninna mi slet med svimmelhet og utmattelse , vet ikke om ho merket noe mer enn det. Men da hadde ho det samme som deg, skal ikke si med sikkerhet! Men har du blitt sjekket for kyssesyken? Jeg ble syk etter kyssesyken og det kan føre til ME. Jeg var kvalm, svimmel, utmattet og influensasymptomer. (spesielt etter jobb.) Dra til legen din og si at du vil bli sjekket for kyssesyken og spørr om det har noe med at du er syk. Ikke gi deg. Anonymous poster hash: b1fa2...99a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Venninna mi slet med svimmelhet og utmattelse , vet ikke om ho merket noe mer enn det. Men da hadde ho det samme som deg, skal ikke si med sikkerhet! Men har du blitt sjekket for kyssesyken? Jeg ble syk etter kyssesyken og det kan føre til ME. Jeg var kvalm, svimmel, utmattet og influensasymptomer. (spesielt etter jobb.) Dra til legen din og si at du vil bli sjekket for kyssesyken og spørr om det har noe med at du er syk. Ikke gi deg. Anonymous poster hash: b1fa2...99a Ts her! Har ikke sjekket meg for det, takk for tips skal til legen imorgen!Anonymous poster hash: cfbe5...eae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå