AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Var en fyr som la meg til på snapchat i fylla en gang, men ville ikke ha han der.. Måtte derfor godta han som venn for å kunne blokkere han. Nå var jeg lei av å i det hele tatt ha han på lista. Men for å kunne slette han, måtte jeg oppheve blokkeringen. Så jeg har altså tatt bort blokkeringen, og han er ikke på min liste i det hele tatt lenger. Vil jeg fortsatt være tilgjengelig hos han?? Og hvordan er poengfordeling i snapchat? har lest og hørt så mye forskjellig. Får man 1 poeng hver gang man mottar en snap og 1 poeng hver gang man sender en snap? Anonymous poster hash: e9fdf...356
Gjest badeand1 Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Tror det er sånn at hvis du sletter noen så blir du borte fra den lista til personen du sletta. If that makes any sense.. Var hvertfall sånn hos meg.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Ok, da håper jeg på det! Noen som vet hvordan det er med poeng da? Anonymous poster hash: e9fdf...356
Mariell007 Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Ok, da håper jeg på det! Noen som vet hvordan det er med poeng da? Anonymous poster hash: e9fdf...356 er 1 poeng per snap, 1 om du sender, 1 om du får
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå