Gå til innhold

Hvor vanlig er det å date flere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har truffet en fyr noen ganger nå, men vi har ikke kysset engang. Så det er ikke verdens undergang, men lurer litt på (og synes det hadde vært litt kjipt) om han treffer andre jenter også. Er det greit å spørre? Har vært på tre dater, men han er en bekjent fra før av, og det er ikke sånn nettdatingsgreie. Men for all del, kan jo hende han er på nettet og dater også.

Ville du spurt han? Mest av nysgjerrighet, og litt fordi jeg er redd for å bli såret. Tror ikke jeg vil fortsette å date han om jeg ikke er den eneste. Noen synes sikkert det er teit, men sånn er det for meg.

Anonymous poster hash: c88d1...b35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke spurt etter tre dater.

Jeg dater flere menn, er jeg ikke i et forhold, er jeg singel.

(Med "dater" mener jeg spiser middag med/drinker, ikke sex. Dog teknisk sett kan man selvsagt det om man vil).

Anonymous poster hash: c61a5...349
Skrevet

Ta det heller som en spøk, noe som: hehe, puler du mye for tiden da?

Anonymous poster hash: fe3f1...521

Skrevet

Sikkert vanlig, men jeg hadde aldri i verden vært med på et sånt opplegg. Han hadde tatt fra meg alle gode følelser hvis han hadde holdt på med andre. Litt romantikk må det være.

Anonymous poster hash: 9dbc9...3b1
  • Liker 2
Skrevet

Ville ikke spurt etter tre dater.

Jeg dater flere menn, er jeg ikke i et forhold, er jeg singel.

(Med "dater" mener jeg spiser middag med/drinker, ikke sex. Dog teknisk sett kan man selvsagt det om man vil).

Hvor lenge ville du ventet med å spørre da? Er ikke det at jeg mener at han ikke "har lov". Men da er jeg liksom ikke så gira på å bruke tid på han egentlig...

Skrevet

Hvor lenge ville du ventet med å spørre da? Er ikke det at jeg mener at han ikke "har lov". Men da er jeg liksom ikke så gira på å bruke tid på han egentlig...

Jeg ville egentlig ikke spurt, mer konstatert at jeg ikke ville innlede noe med noen som dater andre ved rette tidspunkt. Dvs. hvis det kommer til at ting blir intime/han forsoker på sex, så ville jeg sagt at jeg ikke har sex med noen som har sex med andre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville egentlig ikke spurt, mer konstatert at jeg ikke ville innlede noe med noen som dater andre ved rette tidspunkt. Dvs. hvis det kommer til at ting blir intime/han forsoker på sex, så ville jeg sagt at jeg ikke har sex med noen som har sex med andre.

Ja, lurt. Blir kanskje litt rart å si det allerede ved kyssing eller? Jeg vet ikke jeg altså. Bare synes det er rart å date noen som kanskje har sex med andre uten at jeg vet det. Eller kanskje han ikke holder på med noen andre, men hva er oddsene for det da? Han er svært kjekk.

• Liker 1
Skrevet

Har truffet en fyr noen ganger nå, men vi har ikke kysset engang. Så det er ikke verdens undergang, men lurer litt på (og synes det hadde vært litt kjipt) om han treffer andre jenter også. Er det greit å spørre? Har vært på tre dater, men han er en bekjent fra før av, og det er ikke sånn nettdatingsgreie. Men for all del, kan jo hende han er på nettet og dater også.

Ville du spurt han? Mest av nysgjerrighet, og litt fordi jeg er redd for å bli såret. Tror ikke jeg vil fortsette å date han om jeg ikke er den eneste. Noen synes sikkert det er teit, men sånn er det for meg.

Hvis dere har sex, da kan du spørre. Ellers har du egentlig ikke noe med hvor mange andre han treffer :)

Skrevet

Jeg skriver med flere menn, men konsenterer meg mest om favoritten. Når jeg først går ut å dater noen, og hvis jeg er interessert, så holder jeg meg til den situasjonen inntil jeg har funnet ut litt mer. Jeg synes det er feil å gå på dater med flere om gangen.. Det blir feil ovenfor de andre man dater..

Hadde jeg vært på en date med en fyr og oppdaget at han var etterpå på date med en annen kvinne,, så hadde jeg dumpet han hvis han ville møte meg igjen etter det..... for da hadde jeg følt at han ikke var nok interessert i meg.

Skrevet

Jeg skriver med flere menn, men konsenterer meg mest om favoritten. Når jeg først går ut å dater noen, og hvis jeg er interessert, så holder jeg meg til den situasjonen inntil jeg har funnet ut litt mer. Jeg synes det er feil å gå på dater med flere om gangen.. Det blir feil ovenfor de andre man dater..

Hadde jeg vært på en date med en fyr og oppdaget at han var etterpå på date med en annen kvinne,, så hadde jeg dumpet han hvis han ville møte meg igjen etter det..... for da hadde jeg følt at han ikke var nok interessert i meg.

Er det rart du er singel? :P

Du må jo gi folk en sjanse og ikke legge alle egga i feil kurv hver gang ;)

Skrevet (endret)

jeg tar det med ro, gidder ikke å date flere om gangen, blir for rotete. Og dessuten så har jeg kun vært singel i 10 måneder , takk , og etter dette har jeg datet noen litt mer seriøst innimellom og..... Så jeg har sånn sett ikke følt meg singel så lenge.

Endret av Meline37
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Tror det er ganske normalt å date flere egentlig. Jeg har ikke noe problem med å flørte med flere når jeg ikke går ut med noen, men når jeg begynner å gå ut med en dame så holder jeg meg til henne. Kutter også ut flørtingen med andre noe jeg av og til skulle ønske jeg ikke hadde gjort :P Når jeg begynner å like en dame blir flørting med andre bare totalt uinteressant. Kan få ons tilbud, men takker nei.

Endret av .-L-.
Skrevet

Hvis det betyr litt for deg å vite det, og dere kjenner hverandre litt fra før, så synes jeg helt klart du skal spørre :).

Anonymous poster hash: c9253...960

• Liker 1
Skrevet

Tåpelig kommentar. Jeg mener nå i hvert fall det er mer sannsynlig at man finner en partner dersom man ikke fokuserer på flere samtidig. Og det gjelder den andre veien også. Jeg tror ikke en fyr som dater andre jenter i tillegg til meg, gir meg sin fulle oppmerksomhet og fokus. Skal tankene om andre svirre i hodet samtidig, så forsvinner noe av romantikken. Greit at man kan bli kjent, men det skjer ikke helhjertet akkurat.

Skrevet

tjaaa. er jeg singel så er jeg singel og har ikke forplikta meg til EN person.

Anonymous poster hash: 5fb81...8f6
Skrevet

tjaaa. er jeg singel så er jeg singel og har ikke forplikta meg til EN person.

Anonymous poster hash: 5fb81...8f6

Delvis enig i det ja. Men..... for å ha ryddighet i livet ditt så er det beste å date en om gangen. Og ihvertfall hvis du er interessert i en, så ville jeg holdt meg til den personen inntil det er avklart ;)

• Liker 3
Skrevet

Delvis enig i det ja. Men..... for å ha ryddighet i livet ditt så er det beste å date en om gangen. Og ihvertfall hvis du er interessert i en, så ville jeg holdt meg til den personen inntil det er avklart ;)

Enig med deg. Man lager bare kaos for seg selv dersom man dater flere.

• Liker 1
Skrevet

Tåpelig kommentar. Jeg mener nå i hvert fall det er mer sannsynlig at man finner en partner dersom man ikke fokuserer på flere samtidig. Og det gjelder den andre veien også. Jeg tror ikke en fyr som dater andre jenter i tillegg til meg, gir meg sin fulle oppmerksomhet og fokus. Skal tankene om andre svirre i hodet samtidig, så forsvinner noe av romantikken. Greit at man kan bli kjent, men det skjer ikke helhjertet akkurat.

Tror du må lese den andre tråden for å sette kommentaren i perspektiv :)

Skrevet

Enig med deg. Man lager bare kaos for seg selv dersom man dater flere.

Det er sant : blir bare kaos i hodet av å date flere.... Itilllegg kan en ødelegge for å få ha mer kontakt med en annen date hvis en liker den personen. Hvis den personen oppdager det, så er vedkommende å regne som mulig borte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...