Gå til innhold

hvor er brystvortene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er 20 år nå, så vil si meg ferdig med pupperteten. Puppene mine er ikke store i det hele tatt, men de har heldigvis vokst siden jeg var 12. men det jeg lurer på, jeg har ikke brystvorter. nipplene mine ser ut som et lite barn sine, bare mine er kanskje litt større i omkrets. Jeg har ikke brystvorter, det nermeste jeg kommer det er når jeg er naken og fryser mye, men thats it. De er ikke så synlige da en gang.. Det er utrolig flaut, og pirrer mye på sexlivet. Altså, jeg tar ikke av meg BH under samleie i det heletatt.

Noen med tip/ erfaringer? og kanskje et inspill fra en gutt, hva han syntes om dette?

Anonymous poster hash: 18a98...b1e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det til meg også ):

Anonymous poster hash: 96184...e40

Skrevet

er like gammel foresten.

Skrevet

er like gammel foresten.

utrolig kjedelig :( har du noengang fått kommentarer etc for det?

Gjest Lille-pus
Skrevet

jeg er 20 år nå, så vil si meg ferdig med pupperteten. Puppene mine er ikke store i det hele tatt, men de har heldigvis vokst siden jeg var 12. men det jeg lurer på, jeg har ikke brystvorter. nipplene mine ser ut som et lite barn sine, bare mine er kanskje litt større i omkrets. Jeg har ikke brystvorter, det nermeste jeg kommer det er når jeg er naken og fryser mye, men thats it. De er ikke så synlige da en gang.. Det er utrolig flaut, og pirrer mye på sexlivet. Altså, jeg tar ikke av meg BH under samleie i det heletatt.

Noen med tip/ erfaringer? og kanskje et inspill fra en gutt, hva han syntes om dette?

Jeg skjønner ikke helt hvordan disse 'usynlige brystvortene' ser ut.... :klo:

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan disse 'usynlige brystvortene' ser ut.... :klo:

De ser rett og slett ut som forstørret barne-nippler. Jeg har ikke selve brystvorten, hvor den skal være, går det heller innover en utover.

Skrevet

utrolig kjedelig :( har du noengang fått kommentarer etc for det?

har bare hatt sex med to stk, og begge har jeg vært/er i et forhold med.

eksen min mobbet meg ett par ganger for det (ja han var en drittsekk). men min nåværende kjæreste liker puppene mine akkurat som de er, heldigvis :)

har du vist puppene dine til noen før? :)

Skrevet

Brystvortene dine kommer når du får barn..

• Liker 1
Skrevet

har bare hatt sex med to stk, og begge har jeg vært/er i et forhold med.

eksen min mobbet meg ett par ganger for det (ja han var en drittsekk). men min nåværende kjæreste liker puppene mine akkurat som de er, heldigvis :)

har du vist puppene dine til noen før? :)

Off ja, for en dritt! men det var bra med den nåværende da, får finne meg en slik jeg også :-)

Ja, de har vell dukket frem under et samleie og to! De har ikke sagt noe da, men med tanke på at disse var one-night stands så egnet det seg ikke helt heller.

Skrevet

Jeg har også det "problemet". Før hadde jeg skikkelig komplekser for det, og tok bare av meg bhen når niplene var skikkelig stive og jeg måtte gjerne dra litt i dem, men da er de fortsatt ganske små. Nå har jeg begynt å bry meg mindre om det, men jeg har fortsatt bhen som regel på, unntak hvis jeg er skikkelig kåt og de er stive. Kjæresten min fniser litt og sier jeg har mini-nippels, men ikke på en negativ måte :) Du må nok bare lære deg å leve med dem. Jeg er enda ikke helt der, og jeg er 22.

Anonymous poster hash: 37054...18e
Skrevet

Brystvortene dine kommer når du får barn..

Så jeg må få barn for å få kvinnelige bryster? :sjokkert: oh gosh!

Skrevet

Så jeg må få barn for å få kvinnelige bryster? :sjokkert: oh gosh!

De blir større av det, ja.

Skrevet

Jeg har også det "problemet". Før hadde jeg skikkelig komplekser for det, og tok bare av meg bhen når niplene var skikkelig stive og jeg måtte gjerne dra litt i dem, men da er de fortsatt ganske små. Nå har jeg begynt å bry meg mindre om det, men jeg har fortsatt bhen som regel på, unntak hvis jeg er skikkelig kåt og de er stive. Kjæresten min fniser litt og sier jeg har mini-nippels, men ikke på en negativ måte :) Du må nok bare lære deg å leve med dem. Jeg er enda ikke helt der, og jeg er 22.

nesten litt deilig og høre at andre har samme problemet.. :fnise: Men det er jo bra at de tar det sånt da, kanskje de ikke bryr seg så utrolig mye jeg tror?

Skrevet

nesten litt deilig og høre at andre har samme problemet.. :fnise: Men det er jo bra at de tar det sånt da, kanskje de ikke bryr seg så utrolig mye jeg tror?

Jeg tror kanskje ikke de bryr seg så mye :) Men jeg vet ikke, har ikke tatt av bhen på alle jeg har ligget med. Tror kanskje det bare er kjæresten min jeg har gjort det for.

Skrevet

En grei måte å vite hvem som kan være ektemann-materiale da? Om han ikke liker de sier du bare neivel fuck deg også finnerdu en som liker deg for deg. Dama mi har helt greit store brystvorter å det er heltvgreit for meg. Du må bare la det fare. Dette er jo akkurat som underlivet ditt..mange som ikke er helt komfortable der heller. Vil sammenligne dette med at gutter med liten tiss er sjenerte for det å mange jenter som helt sikkert har ledd når de knepper opp buksa åut titter noe frem som ikke er større enn lillefingern din. Man må leke seg med det man har. Heldigvis er jeg greit utrustet men dama mi fortalte meg om at hu skulle ha sex med en som hadde så liten tiss at den kom ikke innafor engang.. litt kjip følelse for begge to men men...:P du må bli mer komfortabel med de kjære deg! Små nipler er ikke så farlig. Hilsen mann på 22! :)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

De blir større av det, ja.

Det var merkelig. Mine brystvorter er akkurat slik som de var før jeg fikk barn. Jeg var flau over dem da jeg var ung, for de var så små og puslete sammenlignet med mine venninners, synes jeg. Dessuten var og er de lys rosa. Det er areolaene også.

Skrevet

Kan du google et bilde som ligner på ditt problem, for jeg klarer ikke å se for meg hva du snakker om.

Anonymous poster hash: b9b25...f0e

Skrevet

De ser rett og slett ut som forstørret barne-nippler. Jeg har ikke selve brystvorten, hvor den skal være, går det heller innover en utover.

Altså selve "knoppen"? Det er noe som heter innsunkne brystvorter

http://www.klikk.no/kunder/akademikliniken/article783208.ece

Anonymous poster hash: 9d190...095

Skrevet

Jeg har også små brystvorter, men synes egentlig det er finere enn sånne svære, så det har aldri plaget meg etter puberteten.

Brystene er forøvrig ikke fullt utvokst før man er rundt 25. Mine sto stille i utviklingen fra jeg var 16, men gjorde et nytt hopp da jeg var 22-23.

Anonymous poster hash: a60ad...9a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...