Gå til innhold

Frk Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da var Rannveig gravid igjen! Hvor gammel er minsten? Håper virkelig hun er klar for tre barn.

Anonymous poster hash: 0f9a9...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må vel være et pr. stunt? Hun klager jo hele tiden på hvor slitsomt det er å være tobarnsmamma.



Anonymous poster hash: 08301...4ae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror (og håper) at det er bullshit. Jenta hennes er vel ca 5 mnd? For at de skal vite kjønnet må hun vel være mellom 16-20 uker på vei? Det henger ikke på greip i mitt hode iallefall.

Halvparten av innleggene handler dessuten om hvor slitsomt det er å være TOBARNSMOR!!!



Anonymous poster hash: cbd27...a3c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så henne forresten i dem usmakelige omag-photoshooten i desember med p-plaster på ryggen.
Heh, p-plaster mens man ammer...



Anonymous poster hash: cbd27...a3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det må jo være et nytt forsøk på å "provosere haterne" som hun så fint kaller det.



Anonymous poster hash: 1625a...823
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må slurve skikkelig med prevansjon...

Hehe, "Amming" var vel prevensjon... Man blir jo ikke gravid mens man ammer.

Anonymous poster hash: 27cd7...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Rannveig gravid igjen! Hvor gammel er minsten? Håper virkelig hun er klar for tre barn.

Anonymous poster hash: 0f9a9...d19

Er ikke du lei av å lage slike tråder nå?

Anonymous poster hash: e24bb...d20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør man ikke la det gå lengre tid slik at man kan maksimere stønadene?



Anonymous poster hash: 4a4c9...8c6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren er 5 mnd gammel. Da hun gikk gravid sist sa hun at hun skulle bruke prevensjon heretter, den gang ei. Hun må jo ha blitt smelt på tjukka så kjapt det overhode går an å bli rett etter en fødsel i og med at hun nå bekrefter sin 3. graviditet, og yngste er 5 mnd. ?
Tre barn med to forskjellige mannfolk, ingen utdannelse, ingen jobb og ingen vett i huvet. Stakkars



Anonymous poster hash: d095f...8ed
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathakombine

Hehe, "Amming" var vel prevensjon... Man blir jo ikke gravid mens man ammer.

Anonymous poster hash: 27cd7...73a

Håper dette var en spøk? Hvis ikke så anbefaler jeg et kurs før du tenker på å formere deg. Amming forhindrer ikke graviditet, nok av barn som har kommet tett i tett etter den tankegangen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dette var en spøk? Hvis ikke så anbefaler jeg et kurs før du tenker på å formere deg. Amming forhindrer ikke graviditet, nok av barn som har kommet tett i tett etter den tankegangen.

Nettopp! Der for " " ;)

Anonymous poster hash: 27cd7...73a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathakombine

Nettopp! Der for " " ;)

Anonymous poster hash: 27cd7...73a

Åja, klammer... i forargelsen over manglende allmennkunnskap så jeg ikke de klammene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet fint lite om hva som er grensene for barn, fødsel, amming, nye barn osv, og jeg vet veldig lite om denne bloggeren. Klikket meg inn på siden hennes for første gang, og det første innlegget jeg leser skriver hun bare "dere drittslengere hadde rett (...) vi skal ha barn igjen".

Wow, høres ut som ei dame som er glad i jobben sin og leserne sine. :fnise:

Vet at mange er glade i å kritisere fotballfrue, men hun er veldig profesjonell i måten hun forholder seg til de som leser bloggen hennes og prøver i det lengste å være/svare positivt til folk, selv om hun får mye negativ oppmerksomhet. Kanskje denne jenta trenger et lynkurs?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror neppe fotballfrue er den rette til å lære noen hvordan de skal opptre. Mer arrogant kjerring skal man lete lenge etter, men når det er sagt:

Anonymous poster hash: 9d7fc...17c

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha huff, det finnes ikke ord som kan beskrive den dama der :P Huff sier jeg bare. Lurer forresten på hvorfor hun ikke har skrevet noe om at sønnen hennes ble storebror igjen på nytt for ikke så lenge siden :P Lurer på om hun noen gang lar han få møte henne..



Anonymous poster hash: a8360...432
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Haha huff, det finnes ikke ord som kan beskrive den dama der :P Huff sier jeg bare. Lurer forresten på hvorfor hun ikke har skrevet noe om at sønnen hennes ble storebror igjen på nytt for ikke så lenge siden :P Lurer på om hun noen gang lar han få møte henne..

Anonymous poster hash: a8360...432

Det er jo ikke en del av hennes familie og slik jeg har forstått ønsker barnefaren at guttungen blir skjult på bloggen og ønsker sikkert derfor at hans andrr unge heller ikke skal bli nevnt.

Det hadde ikke vært naturlig for meg å skrevet om det hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...