Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er virkelig en tålmodighetsprøve det å få seg kjæreste. Flere enn meg som synes det er frustrerende og slitsomt å finne ut av om det kan bli noe med en fyr? Funker det ikke med han, så er man helt tilbake til start når man etterhvert finner en ny... Noen som trives med det?

Anonymous poster hash: 14bbb...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, kommer det ikke til å føles ekstra spesielt da, når man eventuelt finner den rette?

Anonymous poster hash: 441b5...9c5

Skrevet

Jo, det er klart. Synes allikevel veien din føles tung til tider. Har det veldig bra alene, men hvis jeg holder på med noen som jeg gjerne vil det skal bli noe seriøst med blir det altoppslukende i perioder...

TS

Anonymous poster hash: 14bbb...442

Skrevet

Nettopp derfor det ikke er noen vits føler jeg. Blir bare dumpa likevel så.

Anonymous poster hash: 5a20d...e8b
Skrevet

Det er frustrerende.

Han kan være kjempebra, men så er han dårlig i senga., og det finner man ikke ut før etter at man har blitt kjent. Dermed er det både skuffende, og kjipt fordi man må avvise han uten å såre mer enn nødvendig.

Eller så viser han seg å ha noen form for psykiske issues man ikke kan leve med.

Skuffende hver gang det viser seg å ikke være drømmemannen.

Anonymous poster hash: ede70...984
Skrevet

Enig...

Anonymous poster hash: a1768...f51
Skrevet

Jepp, dating er tiltak.

Skrevet

Synes dating er gøy og spennende jeg! :D men da er jeg visst unntaket på kg..

Anonymous poster hash: d3956...2e8

Skrevet

Jeg tror det har mye med holdning å gjøre. Hvis man velger å se på hver date som ett skritt i riktig retning og en opplevelse i hverdagen blir det også mindre skuffende når det ikke går veien.

Selvfølgelig er det innimellom skikkelig kjedelig når en man tror er den rette enten ikke gir det en sjanse, eller viser seg å være noen annen enn man tror, og det er ikke noe morro å få kjærlighetssorg, men det er jo verdt det til slutt.

Hvis man går ut med de samme typene, gjør de samme tingene og får de samme resultatene, tror jeg det er liten vits å fortsette.. men lærer man underveis, gjør nye ting og skaper endring så blir det både morsommere og det vil til slutt gi resultater!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...