Gå til innhold

Halsbetennelse i ei uke, hva hjelper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått ei uke med halsbetennelse og forkjølelse, har også tatt antibiotika i åtte dager.

Jeg er så lei av å være syk! I tillegg har jeg astma, det blir verre med halsbetennelse da. Jeg har hostet opp slim hele tiden, i dag føler jeg også at jeg har slim, men det kommer ikke lett opp. Våknet også med hvite flekker i halsen i dag, vet ikke om det kommer av halsbetennelsen, at jeg har brukt inhalatoren ofte, eller om jeg rett og slett har fått sopp i halsen. Jeg kan vel umulig bli verre? Føler meg bedre, det er bare det at jeg ikke får opp alt, jeg kjenner at jeg har slim i halsen/lungene.

Har dere noen tips til meg som kan hjelpe meg til å bli fort frisk? Burde kanskje få resept på hostesaft, men tenker mer på naturlige produkter som kan hjelpe meg på vei.

Tror forresten at jeg har bihulebetennelse også, har hatt vondt i øynene og pannen i noen dager nå. Huff, hater å være syk. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen fortere enn svint!

Anonymous poster hash: b7f45...435

Skrevet

Jeg var hos legen på mandag, det var da jeg begynte med antibotikaen.

På tirsdag var jeg på legevakten og fikk kortisonstabletter på grunn av astmaanfall, trodde de tablettene var grunnen til vondt i pannen, men nå er jeg ikke sikker. I dag skal jeg ta de siste astmapillene.

Hadde feber fra mandag til onsdag, men nå er heldigvis den borte. Det er bare kjipt at jeg har fått hvite klumper i halsen, håper ikke det betyr at jeg blir verre, eller om det kommer til å ta lengre tid for meg å bli frisk.

Skrevet

Altså, jeg var hos legen og legevakten i forrige uke, ikke denne uka.

Skrevet

Ok. Men ta allikevel en telefon til legekontoret og forklar situasjonen, så sier de i fra om de vil du skal komme tilbake :) Det hender jo at man må til lege en andre gang også, for å klare og bli helt frisk.

Ellers hold deg varm rundt halsen, spis halsdrops, spis is, drikk mye, slapp av, sov når du føler for det.

Riktig god bedring :)

Anonymous poster hash: b7f45...435

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...