Charlotte* Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg og sambo planlegger å reise en langweekend i slutten av Juni. Vi er åpne for byer hvor vi kan oppleve litt og være litt turister, gjerne innen Europa. Ønsker også a turen skal være noe rimilig. Vi skal til Budapest i April så ønsker ikke reise der rett etter hverandre. Noen som har vært ute å reist mye som kan gi noen goe tips for byer å reise til.
Gjest Sille4 Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har selv veldig lyst til å reise til Praha og Tallinn. Helsinki er veldig fint Og København og Gøteborg er jo veldig ålreit, selv om det kanskje ikke er det mest spennende. Har veldig lyst til å reise til Budapest selv, hørt så mye positivt. Misunner deg litt
Charlotte* Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2014 Jeg har selv veldig lyst til å reise til Praha og Tallinn. Helsinki er veldig fint Og København og Gøteborg er jo veldig ålreit, selv om det kanskje ikke er det mest spennende. Har veldig lyst til å reise til Budapest selv, hørt så mye positivt. Misunner deg litt Jeg har selv hørt mye spennende om Budapest, så vi reiser to par på langhelg i April. VELDIG rimilig. Vi betalte vel rett over 12 000kr for fly tur/retur og hotell 4 dager for alle fire reisende. Praha er under vurdering, har hørt mye bra om det også Tallinn må heg undersøke ltt mer om, takk
Gjest Sille4 Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Jeg har selv hørt mye spennende om Budapest, så vi reiser to par på langhelg i April. VELDIG rimilig. Vi betalte vel rett over 12 000kr for fly tur/retur og hotell 4 dager for alle fire reisende. Praha er under vurdering, har hørt mye bra om det også Tallinn må heg undersøke ltt mer om, takk Må prøve å få dratt dit i sommer skjønner jeg Skal selv til Praha neste måned, så blir spennende å se hvordan det er der. Tallinn ser veldig flott ut på nett i hvertfall Lykke til med valget!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå