AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Gav min første blowjob i helgen på typen jeg har holdt på med i en mnd ca. Er veldig redd han ikke syns jeg var noe flink. Tok vel rundt 2 min før han kom, er det normalt? I tillegg så holdte jeg på å brekke meg rett før han kom, fordi han tok tak i hodet mitt og kjørte pikken ned i halsen på meg. Var nesten litt skummelt, var redd jeg ikke skulle klare å holde ut. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for ikke å choke? Vil at han skal like at jeg suger han, men vet at det kreves trening for å bli god. Noe jeg kan gjøre for å øve meg? Anonymous poster hash: fd1e6...652
Shira Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Gav min første blowjob i helgen på typen jeg har holdt på med i en mnd ca. Er veldig redd han ikke syns jeg var noe flink. Tok vel rundt 2 min før han kom, er det normalt? I tillegg så holdte jeg på å brekke meg rett før han kom, fordi han tok tak i hodet mitt og kjørte pikken ned i halsen på meg. Var nesten litt skummelt, var redd jeg ikke skulle klare å holde ut. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for ikke å choke? Vil at han skal like at jeg suger han, men vet at det kreves trening for å bli god. Noe jeg kan gjøre for å øve meg? Anonymous poster hash: fd1e6...652 Eksen min brukte sånn 15-20 minutter på å komme mens min nåværende kjæreste kommer veldig fort, så det er nok forskjell fra person til person. Tror ikke han har noe i mot hvis du øver på han
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Høres ut som om du gjorde en god jobb. Dette er noe jeg ville satt pris på. Anonymous poster hash: 10788...438
SardintrollReturns Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Siden han brukte to minutter på å komme, vil jeg si du gjorde en veldig god jobb. Jeg hadde nok bedt ham om å la være å dytte pikken inn i halsen på deg. Sånt er ikke noe godt.
Gjest Sakone Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Uhm 2 min er superfort enten er du ubeskrivelig god, ellers kommer sexen til å bli veldig kortvarig ^^ angående at han dytter ned hodet ditt, så er dette noe du skal si ifra om. Det er uakseptabelt, med mindre du selv gir han tillatelse.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Uhm 2 min er superfort enten er du ubeskrivelig god, ellers kommer sexen til å bli veldig kortvarig ^^ angående at han dytter ned hodet ditt, så er dette noe du skal si ifra om. Det er uakseptabelt, med mindre du selv gir han tillatelse. hmm, okei, tror kanskje det var engangstilfelle at det gikk så fort. Vi hadde ligget og kost en del først og jeg hadde runka han litt på forhånd. Men takk for svar! Skal si ifra til han hvis det er like ubehagelig neste gang. Anonymous poster hash: fd1e6...652
Gjest Coolaid Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Nice job, well done Endret 11. februar 2014 av Coolaid
TLKH Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Han kan tenne på det å "knulle" deg i munnen.. så tror nok dette kan skje igjen ja. Om du vil fortsette å gi han blowjobs om du finner ut om det jeg sa akkurat er det jo flere ting du kan gjøre. Men vet ikke om det helt er verdt det. Mange gutter /menn tenner på deep throat dessverre. Men 2 minutter å det skjedde bare en gang kan det ha vært en"sammentrekning" fra han at han ikke fikk det med seg heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå