AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Har nylig blitt sammen med en mann som på mange måter er perfekt for meg. Det eneste jeg bekymrer meg for er at han har sagt at han har vært i swingersmiljøet tidligere, og kunne tenke seg å fortsette med dette. Jeg har aldri hatt trekant, men tenner veldig på tanken. Men jeg er redd for at det kanskje bare er en fantasi for meg, og at det ville ført til mye usikkerhet i virkeligheten. Jeg er redd for hva swinging gjør med et parforhold. Kan det bli sterkt og godt ved å dele seg seksuelt med andre, eller er dette begynnelsen på slutten? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 83d9c...858
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Noen har det i seg og synes at swingersmiljøet bringer noe ekstra i forholdet. De fleste har det ikke i seg. Jeg personlig kan tenne på veldig mye som jeg vet jeg ikke vil gjøre i det virkelige liv. Du må kjenne etter om dette er noe du faktisk vil. Dersom du velger å prøve en gang så ha vett nok til å sette foten ned dersom du kjenner at dette ikke er noe for deg. Da får heller mannen fare. Anonymous poster hash: d2e1e...4d8
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Swinging kan være veldig gøy og gir gjerne en ekstra form for nærhet i forholdet. Det vi syns er viktig når det kommer til denne hobbyen er å ha litt regler. Den aller viktigste regelen for oss er at dette er noe vi gjør sammen, vi driver f.eks ikke noe parnerbytte der vi går til hvert vårt rom. Personlig liker jeg heller ikke å kysse andre menn på munnen, å kysse andre damer syns jeg derimot er greit og det synes mannen min også Skal man gjøre dette ilag så tror jeg det er viktig å ha snakket om hva man ønsker på forhånd og at man har litt klare retningslinjer. Jeg syns også at det er viktig at man begge to har kjemi med de andre man har tenkt å hygge seg med. Man må alltid respektere den andre parten sine følelser og heller avslutte litt for tidleg, meiner jeg. Anonymous poster hash: cb331...ac2
linkan Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Sålenge man er sikre på hverandre før man inkluderer andre, så tror jeg det kan gå begge veier. Forholdet kan bli styrket, eller etter hvert ødelagt. Tror det er viktig å sette felles regler før man vurderer noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #5 Skrevet 12. februar 2014 Andre som har innspill? Anonymous poster hash: 83d9c...858
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #6 Skrevet 12. februar 2014 Løp fort vekk.Anonymous poster hash: ada4e...dcd
Mike Waters Skrevet 12. februar 2014 #7 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Vel, han har jo gitt klare signaler om at dette er noe han trives med så du må nesten gå noen runder med deg selv rundt dette. Det er umulig å si noe om hvem som kommer ut styrket av noe slikt, og det avhenger helt og holdent av kommunikasjonen og dynamikken i hvert enkelt parforhold. Det som er sikkert er at mange går fra hverandre uansett hva de velger, men par der man har vidt forskjellig syn på en ting som f.eks swinging har dårligere odds for å lykkes. Endret 12. februar 2014 av Mike Waters
Gjest Teta Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Hadde ikke klart å fortsette et forhold med en mann som hadde slike ønsker og behov. Har ingenting imot mennesker som trives med det, og dømmer ingen, men for meg hadde det blitt veldig vanskelig å ha et kjærlighetsforhold til han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå