Gå til innhold

Plagsom lungebetennelse

Fremhevede innlegg

Gjest Lolita8
Skrevet

Jeg blir altså ikke frisk. Legen sier jeg må være tålmodig, men jeg har ikke tid til å sitte å vente på å bli frisk.

Jeg falt gjennom isen for en stund siden(to uker kanskje, vet ikke helt), og etter det har jeg jammen vært plaget kontinuerlig. Lungekollaps, lungebetennelse og i dag kom feberen og det rant elver med blod fra nesen.

Som sagt så har jeg ikke tid til å være syk, så jeg driter i hele sykdommen. Men i og med at jeg skal reise bort i slutten av neste mnd så må jeg nesten vært frisk som en fisk, og jeg har mye å forberede før den tid også, noe som da betyr at jeg ikke kan sitte på ræv i flere uker.

Noen som har kjerringråd om hvordan bli fortere kvitt feber, hoste og hyppig neseblod??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til legen om du blir værre. Og får du beskjed om å ta det med ro, så må du nesten gjøre det. Blir ikke fortere frisk om du driver med alt mulig rart, når du egentlig skal være sengeliggene.

Anonymous poster hash: 65814...e4b
Skrevet

Hvis du blør sånn veldig med neseblod bør du virkelig snakke med legen altså.

Anonymous poster hash: 12edf...a80
Gjest Lolita8
Skrevet

Dra til legen om du blir værre. Og får du beskjed om å ta det med ro, så må du nesten gjøre det. Blir ikke fortere frisk om du driver med alt mulig rart, når du egentlig skal være sengeliggene.

Anonymous poster hash: 65814...e4b

Men jeg mener det jo når jeg sier jeg ikke har tid i det hele tatt. Jeg har alt for mye å gjøre til å sitte hjemme å bli frisk...

Hvis du blør sånn veldig med neseblod bør du virkelig snakke med legen altså.

Anonymous poster hash: 12edf...a80

Joda, skal ringe i morgen. Tror nok det er en tilfeldighet, har nok ikke noe sammenheng med lungebetennelsen, men er grusomt irriterende uansett. :P

• Liker 1
Skrevet

Har ikke tid til å være syk?

Skjerp deg! Ikke vær så overfladisk!

Anonymous poster hash: bd0ef...eda

Gjest Lolita8
Skrevet

Har ikke tid til å være syk?

Skjerp deg! Ikke vær så overfladisk!

Anonymous poster hash: bd0ef...eda

Jeg har ikke tid til å være syk! Jeg har jobb, jeg har lovet meg bort til alt for mange hele måneden, nettopp fordi jeg skal reise neste mnd osv :sur: Jeg har jobb, trening med NRH, fysisk fostring, badevakter osv. Dette er ting jeg ikke bare kan droppe på sekundet.

Jeg spør dog etter råd og tips, ikke fornærmelser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...