Gå til innhold

Mensen på overtid :S

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt menstruasjon i 10 dager, og det er ikke veldig vanlig for meg. Det kan evt. komme av at jeg har startet på p-piller (Microgynon) igjen, etter en lengre pause uten. Grunnen er at jeg nå er i et fast forhold igjen, og begge begynner å bli lei av å bruke kondom. Begynte å ta pillene igjen første dagen når jeg fikk menstruasjon forrige uke. Noen som har noe erfaring med dette, eller opplevd det selv? Burde jeg bare holde ut, eller slutte med brettet og "blø ut alt"?:P

Anonymous poster hash: f8b86...6ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres merkelig ut å ha det SÅ lenge! Tror du bare bør forsette å ta dem.

Skrevet

Jeg har opplevd det samme, blødde i nesten to uker etter at jeg begynte på microgynon første gang.

Skrevet

Fortsett å knaske piller, dette er en av de vanligste bivirkningene ved oppstart av p-piller og gir seg som regel i løpet av de første to-tre brettene.

Som regel blør du en uke lenger enn vanlig første runden, så noen dager lenger den andre runden og så roer det seg den tredje runden.

Opplever du tre-fire ukers blødning, er det lurt å ta kontakt med legen din for å høre om det kan ha noe for seg å hoppe over mensen tre brett på rad for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...