AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Har nå gått over en måned med mensen, tror det kommer til å klikke for meg snart! Tok ut hormonspiralen i begynnelsen av desember, og fikk mensen i begynnelsen av januar. Det er litt av og på, noen dager blør jeg mye, andre dager holder det med et truseinnlegg. Men jeg blør hver ENESTE dag. Eneste positive er vel at jeg ikke har hatt noen mensturasjonssmerter, som jeg vanligvis har. Jeg vet at mange får ettervirkninger av spiral, og kluss med syklus i noen mnd, men det kan vel ikke være vanlig å blø så lenge? Hvor lenge må jeg gå før legen eventuelt kan sette meg på medisiner for å rette opp i hormonene mine? Anonymous poster hash: 554ef...6b5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Når du har gått så lenge så 1 mnd så bør du kontakte legen. Legen sjekker om noe er galt, man kan få tabletter så stanser blødningen. Ikke bra å gå så lenge. Jeg gikk i 3 uker og ble veldig slapp. Husker ikke hva tablettene heter, men hjelp finnes. Anonymous poster hash: ad70b...283
Shira Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Jeg gikk fem uker og ble nettopp ferdig i går. Ikke vits i å dra til legen, han kommer bare til å be deg vente litt tid ettersom hormonene dine trolig er litt tullete på grunn av spiralen. Du må nok bare vente. Ta jerntabeletter!
Gjest Lolita8 Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Ta deg en tur til legen så legen får sjekket om det er noe som ikke er som det skal, det er nok ikke bra å gå så lenge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå