AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Saken er kort fortalt at min kjære eks (8 år sammen) var utro i over tre mnd og gjorde det i tillegg slutt mee meg da eg fant ut dette. Han har vært stygg mot meg siden bruddet. Jeg føler nå endelig etter seks uker at jeg er på vei videre. Gråter ikke lenger og smiler og er glad. Har begynt å få kontakt med en gammel venn av meg som jeg ikke kunne være venn med da jeg var i forholdet. Er det for tidlig å date nå? Ikke akkurat date, men treffes for å ha set gøy.Anonymous poster hash: 9ae4f...5d3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Tror det er helt opp til personen selv, søsteren min var i et nytt forhold en mnd etter forrige brudd. Nå slo jo hun opp, og gutten var en complete ass.. Anonymous poster hash: 069b5...074 1
Purple Diamond Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Saken er kort fortalt at min kjære eks (8 år sammen) var utro i over tre mnd og gjorde det i tillegg slutt mee meg da eg fant ut dette. Han har vært stygg mot meg siden bruddet. Jeg føler nå endelig etter seks uker at jeg er på vei videre. Gråter ikke lenger og smiler og er glad. Har begynt å få kontakt med en gammel venn av meg som jeg ikke kunne være venn med da jeg var i forholdet. Er det for tidlig å date nå? Ikke akkurat date, men treffes for å ha set gøy.Anonymous poster hash: 9ae4f...5d3 Hvis du føler det er riktig for deg, ser jeg ingen grunn til å vente. Personlig hadde jeg nok ikke gått inn i et forhold før etter noen måneder, men det skader jo ingen å ha det gøy, som du sier
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 Date og alt du føler for. Du vil og er positiv! Veldig bra det :-) Unn deg så mange dater du vil! Veldig sunt at du går videre :-)Anonymous poster hash: 7a2e0...b46
Gjest Lolita8 Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Go for it Hva andre mener skal du gi blaffen i, så lenge du ønsker å gå på date nå og er komfortabel med det, så er det akkurat det samme hva andre måtte mene! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Ingen kan si det er for tidlig. Folk er forskjellige. Kjør på, kos deg, lev livet Anonymous poster hash: bb52a...65a
Sarianne Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Du gjør jo som du vil, og kanskje føles det bra med ny positiv oppmerksomhet Men kan være lurt å være klar over om du ikke bare ser etter trøst og oppmerksomhet sånn egentlig, og også tenke etter om du kan tåle det nå hvis noe skulle gå galt med denne vennen. Man er jo ofte ikke helt seg selv etter et brudd, men det er jo ikke alltid det må være sånn, noen ganger treffer man blink selv rett etter et brudd. Lytt litt til magefølelsen vil jeg si Og lykke til
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Go for it Hva andre mener skal du gi blaffen i, så lenge du ønsker å gå på date nå og er komfortabel med det, så er det akkurat det samme hva andre måtte mene! Lykke til Hvorfor skriver du at ts skal "go for it" når du i neste setning ber ts gi blaffen i hva du mener? Da kunne du jo bare latt være å skrive innlegget siden ts likevel ikke skal bry seg om hva du mener? Anonymous poster hash: 4de11...045
Gjest Lolita8 Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Hvorfor skriver du at ts skal "go for it" når du i neste setning ber ts gi blaffen i hva du mener? Da kunne du jo bare latt være å skrive innlegget siden ts likevel ikke skal bry seg om hva du mener? Anonymous poster hash: 4de11...045 Da må du jo nesten også se at det står at så lenge ts er komfortabel med å gå på date nå, så må hun bare gjøre det Helt valgfritt, begge veier
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Da må du jo nesten også se at det står at så lenge ts er komfortabel med å gå på date nå, så må hun bare gjøre det Helt valgfritt, begge veier Ser ikke at det er valgfritt. Bare at ts ikke skal bry seg om hva hun mener, uansett hva hun måtte mene. Anonymous poster hash: 4de11...045
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå