AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 jeg er utroolig svimmel! :O jeg er heelt borte vekke.. akkuratt nå ligger jeg i sengen, men alikavel føler jeg at jeg gynger eller noe. hvis jeg reiser meg opp blir alt verre, og jeg holder på å gå i bakken. alt går rundt for meg har også kraftig vondt i hodet pga forkjølelse, kan det være derfor jeg er så svimmel? er litt redd :/ klarer så vidt å bevege hodet..Anonymous poster hash: 6d18a...329
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Man kan bli svimmel når man er forkjøla eller nakken er stiv. synes du burde ring legevakta og høre hvis du er så dårlig og redd, det er skummelt når alt går rundt og balansen er på trynet. Jeg har hatt krystallsyken og da går alt trill rundt og det gynger. Ble forkjøla og alt ble mye verre. Men det hørtes litt rart ut sånn du har fått forkjølelsen. Anonymous poster hash: 50b08...8af
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Man kan bli svimmel når man er forkjøla eller nakken er stiv. synes du burde ring legevakta og høre hvis du er så dårlig og redd, det er skummelt når alt går rundt og balansen er på trynet. Jeg har hatt krystallsyken og da går alt trill rundt og det gynger. Ble forkjøla og alt ble mye verre. Men det hørtes litt rart ut sånn du har fått forkjølelsen. Anonymous poster hash: 50b08...8af ok, takk for svar Anonymous poster hash: 6d18a...329
Kamikatze Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Er du forkjølet er det ikke uvanlig. Trolig er du tett, sånn at balanseorganet i øret eller nervebanene derfra står under trykk. Spesielt hvis du er tett i nesa eller har dotter i ørene vil dette merkes. Drikk mye væske, helst vann/sitronvann. Å puste inn damp under et håndkle kan lette på trykket - ha gjerne i noen dråper kamfer eller eukalyptus i vannet. Hvis du har tatt ibux for hodeverken, prøv dispril eller paracet i stedet. Vannet vil sannsynligvis i seg selv lindre litt, hvis du var litt dehydrert. Drikk, og se om det ikke blir bedre etter et kvarter til tjue minutter. Endret 11. februar 2014 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 Er du forkjølet er det ikke uvanlig. Trolig er du tett, sånn at balanseorganet i øret eller nervebanene derfra står under trykk. Spesielt hvis du er tett i nesa eller har dotter i ørene vil dette merkes. Drikk mye væske, helst vann/sitronvann. Å puste inn damp under et håndkle kan lette på trykket - ha gjerne i noen dråper kamfer eller eukalyptus i vannet. Takk for svar ja, er både tett i nesen og har dotter i ørene..Anonymous poster hash: 6d18a...329
Yesterday Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 Hvis det fortsetter å gynge masse så dra til legen. Jeg er utslått selv for tiden med nautisk svimmelhet (gynging) og det er nevrologisk og sitter i nakken hos meg, ikke ørene. Da du er forkjøla kan det være det men om du blir bra fra forkjølelsen men ikke svimmelheten så dra til legen. God bedring!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Hvis det fortsetter å gynge masse så dra til legen. Jeg er utslått selv for tiden med nautisk svimmelhet (gynging) og det er nevrologisk og sitter i nakken hos meg, ikke ørene. Da du er forkjøla kan det være det men om du blir bra fra forkjølelsen men ikke svimmelheten så dra til legen. God bedring! Ok, takk Anonymous poster hash: 6d18a...329
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå