Gå til innhold

Sliter med og komme over eksen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har egentlig vært slutt i 3 uker etter at han erklærte "pause" (han turte ikke slå opp antar jeg) men det har vel vært veldig rotete slutt og det var ikke før i går at jeg fikk tvunget ut av han at det var slutt. Det visste jeg selvsagt for lenge siden, men jeg kjenner at jeg fortsatt etter 3 uker sliter en del med det. Jeg er glad i gutten selv om ting kanskje ikke var så bra..

Jeg vil bare komme meg over han! Hvordan?

Anonymous poster hash: 9a867...00e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 uker? Du må nok være litt mer tålmodig enn som så. Det er svært få mennesker som klarer å "komme over" et annet menneske på under en måned. Du må rett og slett gi deg selv mer tid. Hvor langt tid det vil ta kan ingen si, da dette varierer fra menneske til menneske.

Skrevet

Skulle ønske folk kunne oppgitt alder, kun for å få relevante svar. Det er forskjell på 16 og 30. For å si det sånn.

Anonymous poster hash: 98c84...d08

Skrevet

Skulle ønske folk kunne oppgitt alder, kun for å få relevante svar. Det er forskjell på 16 og 30. For å si det sånn.

Anonymous poster hash: 98c84...d08

jeg er 18

Anonymous poster hash: 9a867...00e

Skrevet

Jeg har akkurat gjort det slutt med kjæresten selv, har det helt forferdelig. Jeg er også 18.

Bare vit at du er ikke den eneste, bare å sende meg en PM om du trenger:)

Min erfaring er at uansett hva, så ordner det seg til slutt!

Skrevet

Det der er jo ikke lang tid! bruk tida til hjelp, det er ikke lett. Og det er ingen som forventer det heller. Prøv bare å balansere tid du bruker til å tenke på det og tid til å ta vare på deg selv, med venner, studier hva som helst.

Og en stor klem til deg, det er så vondt å gå gjennom noe sånt, men du skal se du kommer ut av tunnelen i nytt dagslys etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...