Gå til innhold

Standing tall!!!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hadde vært bedre med Margaret, men fremdeles ikke en sang jeg ville brukt penger på å skaffe meg.. Regner med å høre den nok til å bli lei helt uten å gå inn for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang syntes jeg denne sangen var kjedelig og egentlig litt dårlig, men nå synes jeg den blir bare bedre og bedre!

Flere som liker den?

Jeg hadde det motsatt. Jeg likte den veldig godt til å byne med. Men nå synes jeg den er irriterende. Rerfrenget er skikkelig irriterende. I'm Standing Taaaaaaaaahaaaaaaaaaal. Arrrggh!!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn har det festa seg i hodet mitt, så jeg går nå og synger på den selvom jeg synes den er rimelig irriterende. Og tror jeg kommer til å bli lei den i løpet av sommeren - den blir vel spilt masse på radio og sånt. Blir nok ikke brukt et øre på Kjartan her i gården, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman
Har bare hørt den bli spilt en gang etter finalen' date=' med andre ord ikke like mye spilt som She so high[/quote']

Har hørt den flere ganger på radio jeg, og det tatt i betraktning av at jeg hører veldig lite på adio også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff..den er kun kjedelig.

Synes Kjartan har anonym stemme, og det gjør låten enda kjedeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ordinær bombesikker kjedelig radio-sang.

Idol-programmene er gøy, og de ville diskusjonene med venninner om hvem som er best og verst. I år var Margaret den definitive favoritten!!!

Men nå når sirkuset er over, så er det ikke så nøye lengre med Kjartan, kurt og de andre....det er jo kjedelig middelmådig radio-pop....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...