AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Del Skrevet 11. februar 2014 Hvorfor gjør dere det? Når det står bom fast på E6, eller er ca. 1000 biler som vil inn i samme rundkjøring. Tror dere vi står der fordi vi koser oss? Tror dere ikke vi også vil fremover? Hva oppnår dere med å tute når det er åpenbart at vi foran ikke kan kommer oss noe lenger frem? Anonymous poster hash: 87fec...f11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg står daglig i kø på E6.. Har vært borti motorsyklister som har gitt signal fordi de vil frem mellom biler, og folk som har tuta irritert når idioter velger å kjøre på veiskulderen 3 km før en avkjøring. Fordi de er så forbanna spesielle. Ellers hører jeg aldri tuting, og tror ikke folk har for vane med å sitte å tute i det uante heller. Det skjer kanskje en gang i mnd at jeg hører dette. Det må i så fall være en Oslo Vest-fenomen, for der står jeg aldri i kø i rushen Anonymous poster hash: 76b26...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #3 Del Skrevet 11. februar 2014 Tuter aldri, men gjerne i Bærum er det noen som liker å lufte lydhornet litt mange ganger i løpet av samme kø. Klarer ikke helt å irritere meg over det heller, fordi det er så komisk. Når det står bom fast på E6, eller er ca. 1000 biler som vil inn i samme rundkjøring. Tror dere vi står der fordi vi koser oss? Tror dere ikke vi også vil fremover? Anonymous poster hash: 2aa18...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå