Gå til innhold

Dere som tuter i kø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor gjør dere det? Når det står bom fast på E6, eller er ca. 1000 biler som vil inn i samme rundkjøring. Tror dere vi står der fordi vi koser oss? Tror dere ikke vi også vil fremover? Hva oppnår dere med å tute når det er åpenbart at vi foran ikke kan kommer oss noe lenger frem?



Anonymous poster hash: 87fec...f11
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg står daglig i kø på E6.. Har vært borti motorsyklister som har gitt signal fordi de vil frem mellom biler, og folk som har tuta irritert når idioter velger å kjøre på veiskulderen 3 km før en avkjøring. Fordi de er så forbanna spesielle.

Ellers hører jeg aldri tuting, og tror ikke folk har for vane med å sitte å tute i det uante heller. Det skjer kanskje en gang i mnd at jeg hører dette.

Det må i så fall være en Oslo Vest-fenomen, for der står jeg aldri i kø i rushen ;)



Anonymous poster hash: 76b26...272
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuter aldri, men gjerne i Bærum er det noen som liker å lufte lydhornet litt mange ganger i løpet av samme kø. Klarer ikke helt å irritere meg over det heller, fordi det er så komisk.

Når det står bom fast på E6, eller er ca. 1000 biler som vil inn i samme rundkjøring. Tror dere vi står der fordi vi koser oss? Tror dere ikke vi også vil fremover?



Anonymous poster hash: 2aa18...253
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...