AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Kjæresten og jeg har vært sammen i 8 mnd og stort sett har vi det bra. Vårt eneste problem er at han har brent seg voldsomt to ganger før og har vanskelig for å vise følelser og gi uttrykk for dem. Jeg er veldig åpen og føler meg ofte såret og avvist når han ikke evner å slippe meg innenfor forsvaret sitt. Jeg vet ikke mye om bdsm og sånt men tenker at han kanskje kunne få hull på byllen hvis jeg oppmuntret og lot han banke og piske meg skikkelig. Kanskje vi kunne få et gjennombrudd gjennom smerte og tårer siden kos og gode ord tydeligvis ikke gjør nytten. Vet det er litt rart men er villig til å ofre alt for hanAnonymous poster hash: 25c91...392
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Hvor fikk dere den idèen fra? 13
Doge Skrevet 11. februar 2014 #4 Skrevet 11. februar 2014 (endret) For en merkelig idé. Jeg tviler sterkt på at det vil hjelpe. Hva med å prøve og prate med han først? Endret 11. februar 2014 av Doge 2
Kamikatze Skrevet 11. februar 2014 #5 Skrevet 11. februar 2014 NOPE.BDSM har blitt en motegreie. Har dere legningen, så praktiserer dere. Selvsagt kan dere bruke elementer derfra i rollespill for å piffe opp sengekosen. Bare ikke lek m hvis du ikke virkelig er sånn at du trenger smerte, fornedring og objektivisering for å få sevjen til å flyte.Tenderer han i sadistisk retning, påvirker ikke praksis at han åpner seg emosjonelt for deg. En ekte S jakter ikke på sin make, men et offer.Hvis ikke du formulerer deg helt bort i bærtua, og har endel poenger du ikke mestrer å formidle til oss, høres dette ikke ut som en løsning. Det er også en viss risiko for at dere vil oppnå det motsatte.Du vil nok tjene mer på å lese en bok om parkommunikasjon. Om de ulike måter ulike mennesker uttrykker seg. Kanskje løsningen din er å lese om ikke-verbal kommunikasjon. Menn og kvinner kommuniserer ulikt, og menn har også mer og mindre verbale måter å uttrykke seg på. Å ikke forstå den andre, skaper lett en følelse av ensomhet i forholdet for kvinner.Husker ikke hva boka het, men begynn gjerne med "Menn er fra mars, kvinner fra Venus". Irriterer meg å ikke huske det, for den jeg egentlig tenkte på er relativt ny... 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #6 Skrevet 11. februar 2014 ..jeg tenkte bare at hvis han fikk lov til å få utløp for raseri og vonde følelser gjennom å påføre meg smerte så ville det vært forløsende for han ...Anonymous poster hash: 25c91...392
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 ..jeg tenkte bare at hvis han fikk lov til å få utløp for raseri og vonde følelser gjennom å påføre meg smerte så ville det vært forløsende for han ...Anonymous poster hash: 25c91...392 Uhm....skjønner enda ikke tankegangen din. Anonymous poster hash: a1c6b...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #8 Skrevet 11. februar 2014 Bare at hvis han kunne ta ut sinne på meg så ville det hjelpe han. Jeg blør gjerne for han Anonymous poster hash: 25c91...392
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #9 Skrevet 11. februar 2014 Bdsm handler jo om å frivillig la seg misbruke og bankes. Om å få utløp for de mørke sidene i oss som å ønske å skade en annen Anonymous poster hash: 25c91...392 1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2014 #10 Skrevet 11. februar 2014 Bare at hvis han kunne ta ut sinne på meg så ville det hjelpe han. Jeg blør gjerne for hanAnonymous poster hash: 25c91...392 Det er en veldig, veldig feil måte ! Du vet ikke hva du slipper løs... han vet antageligvis ikke selv hva han slipper løs... Du er komplett hjelpesløs når du er bastet og bundet.... - og... ikke glem at den viktigste egenskap S-delen av SM innbærer er nettopp å kunne styre både egen tenning og å overvåke og finstille påført stimulans hos M parten. Så enkelt sagt: I den settingen du ser for deg... Glem det ! 5
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2014 #11 Skrevet 11. februar 2014 Bdsm handler jo om å frivillig la seg misbruke og bankes. Om å få utløp for de mørke sidene i oss som å ønske å skade en annenAnonymous poster hash: 25c91...392 Hvilken pokkers planet bor du på? 5
Kamikatze Skrevet 11. februar 2014 #12 Skrevet 11. februar 2014 Selv om jeg finner din selvoppofrelse litt småpirrende, løser ikke det deres problem at han tar ut aggresjon mot sine ekser på deg. Bare vær det motsatte av hva de var, så kommer han vel i siget etter en stund.Det ville for eksempel gledet meg stort om eksen ramla nedi en sånn der stinkende festivaldass, og måtte svømme rundt i kloakk-kummen til hun druknet av utmattelse. Om min "tilkommende" skulle tilstøtes noe, ville det kun føles fortvilende.Finn ut hva han sliter mest med fra eksenes oppførsel, og unngå å sette ham i slike situasjoner. Er du villig til å blø for ham, må du da greie å komme deg gjennom en bok.Hvis tanken på å være en verdiløs gjenstand som kun er til for å gi ham nytelse, så er det helt greit det. Skrudd, men greit. Bare ikke tro at dette vil løse noe som helst av det eksene påførte ham. 3
Guy Fawkes Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 Kjæresten og jeg har vært sammen i 8 mnd og stort sett har vi det bra. Vårt eneste problem er at han har brent seg voldsomt to ganger før og har vanskelig for å vise følelser og gi uttrykk for dem. Jeg er veldig åpen og føler meg ofte såret og avvist når han ikke evner å slippe meg innenfor forsvaret sitt. Jeg vet ikke mye om bdsm og sånt men tenker at han kanskje kunne få hull på byllen hvis jeg oppmuntret og lot han banke og piske meg skikkelig. Kanskje vi kunne få et gjennombrudd gjennom smerte og tårer siden kos og gode ord tydeligvis ikke gjør nytten. Vet det er litt rart men er villig til å ofre alt for hanAnonymous poster hash: 25c91...392 Er dette seriøst. Det er faktisk vanskelig å ta det slik. Men kanskje du tror det er aggresjon han vil ha ut og du tror han kan ta det ut på deg. Nei du er helt på villspor her. Det han trenger er tålmodighet til å bygge opp igjen tilitt. Han trenger forståelse, har du det å gi ham da.
Gjest Ciegus Skrevet 11. februar 2014 #15 Skrevet 11. februar 2014 ..jeg tenkte bare at hvis han fikk lov til å få utløp for raseri og vonde følelser gjennom å påføre meg smerte så ville det vært forløsende for han ...Anonymous poster hash: 25c91...392 Du syns virkelig det høres lurt ut? Som et godt grunnlag for å utøve sunn, sikker og samtykkende bdsm? Nei, dette er et godt grunnlag for misbruk! Altså, NEI. Dette er en idiotisk ide. Bdsm skal ikke være et utløp for vonde følelser, det skal være grunnlag og utøvelse av GODE følelser. 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 Det ville bare vært så mye lettere å bære fysisk smerteAnonymous poster hash: 25c91...392
Gjest Ciegus Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 Det ville bare vært så mye lettere å bære fysisk smerteAnonymous poster hash: 25c91...392 Problemet er at bdsm utøvd på feil måte (slik du foreslår) gir mer enn fysisk smerte - det gir en enorm psykisk smerte også. Så da ender det opp med at dere sitter der begge to, enda mer ødelagt enn i utgangspunktet, fordi dere har tillatt misbruk og vold i forholdet. Lykke til med det! 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 Hvis ikke bdsm handler om å skade, slå, mishandle og få ut agresjon for etterpå å trøste hverandre, hva er poenget med slag og spark da ? Anonymous poster hash: 25c91...392
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 Det høres ut som du er masochist, men det du foreslår vil ikke ha noen terapeutisk effekt. Og neppe gi en seksuelt god opplevelse for ham heller hvis ikke han tenner på dette. Anonymous poster hash: 57615...811 1
Gjest Ciegus Skrevet 11. februar 2014 #20 Skrevet 11. februar 2014 Hvis ikke bdsm handler om å skade, slå, mishandle og få ut agresjon for etterpå å trøste hverandre, hva er poenget med slag og spark da ?Anonymous poster hash: 25c91...392 Vet du, hva med å google temaet litt, lese om det på smil-norge.no eller finne andre tråder her om bdsm hvor folk forklarer hva det handler om. Du er såpass på bærtur at jeg hvertfall ikke tør å ta på meg noe ansvar for å forklare det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå