Gå til innhold

Skjult forhold på Facebook

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her har forholdet sitt skjult for noen på Facebook, og evt. hvorfor? Jeg har skjult at jeg er i et forhold, fordi det er en spesiell jeg ikke vil skal se at jeg er i et forhold.... Er dette unormalt, eller bruker flere å gjøre det samme?

Anonymous poster hash: 723df...647
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å skjule forholdet kun for den ene personen eller tar jeg feil?

Jeg lurer forresten på en ting ts, når man loppdateringen? forholdsstatus, er det da mulig å laste opp et eget bilde sammen med oppdateringen?

Anonymous poster hash: 31bf3...6ca

Skrevet

Jeg har skjult mitt forhold på Facebook, fordi jeg ikke vil at alle og enhver skal kunne finne ut alt om meg. Det er ikke det at jeg ikke er stolt av kjæresten min og står for at jeg er sammen med han, det går rett og slett på personvern.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke bare å skjule forholdet kun for den ene personen eller tar jeg feil?

Jeg lurer forresten på en ting ts, når man loppdateringen? forholdsstatus, er det da mulig å laste opp et eget bilde sammen med oppdateringen?

Anonymous poster hash: 31bf3...6ca

Man kan skjule forholdet for hvem og hvor mange man vil, ja. Dette med bilde er jeg usikker på, men tror Facebook velger ut et bilde? Vet flere som har vært "uheldige" med sitt bilde, og kommentert det under. Men mulig man også kan velge egne bilder da, det vet jeg ikke ;) TS

Anonymous poster hash: 723df...647

Skrevet

Jeg velger å ikke dele status på Facebook i det hele tatt. De som kjenner meg vet det eller kan spørre hvis de lurer på noe. De som ikke kjenner meg behøver ikke den informasjonen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har skjult mitt forhold på Facebook, fordi jeg ikke vil at alle og enhver skal kunne finne ut alt om meg. Det er ikke det at jeg ikke er stolt av kjæresten min og står for at jeg er sammen med han, det går rett og slett på personvern.

Du kan jo regulere om andre enn de du er venn med kan se forholdet ditt eller ikke? :) Tror TS sikter til å skjule for en person eller to, ikke de vanlige spørsmålene om å skjule for ikke-venner osv.

Endret av Rapunzel_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...