AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #1 Skrevet 11. februar 2014 Jeg er gift med en fantastisk mann. Vi er i slutten av 20 årene og har en datter på ett år. Har vært sammen i 6 år og bodd sammen i 4 år. De 2 første årene vi var sammen var sexlivet på topp. Begge hadde mye lyst og vi hadde sex 3-4 ganger i uken. Passe for oss begge da. Ett år senere var sexlivet så godt som dødt. Jeg hadde ikke lyst mer.. Prøver å tenke om det skjedde noe spesielt i denne perioden, men det gjorde det ikke. Forholdet vårt ellers var bra. Så ble det etterhvert mer og mer mas om sex. Jeg synes det var slitsomt å bli tatt på, la meg ofte etter at han hadde sovnet for å slippe maset. Nå, 3 år senere. Har vi fortsatt lite sex. Omtrent 2 ganger i måneden. Det har hverken blitt mer eller mindre siden vi fikk barn. Helt likt. Eneste som har forandret seg er at jeg ikke liker oralsex lenger (han utfører på meg) han vil mer enn gjerne, og savner det visst. Det har kommet til et punkt, hvor jeg har null lyst. Jeg kan tenke på han når vi er borte fra hverandre å kjenne på en lyst. Men når det kommer til stykke, mister jeg det helt. Skal innrømme at jeg tenker på andre menn. Ingen spesiell person, men ser for meg å ha sex med andre (vill aldri gjort dette altså og har aldri vært utro) men jeg tenker tanker og hat sexlyst. Da gjerne om menn som er helt motsatt av min kjære. Skjegg, tatoveringer, store overarmer.. Han er fantastisk. Snill, morsom. Verdens beste far. Vi koser oss virkelig sammen, men har kanskje blitt mer venner? hva kan jeg gjøre for å få tilbake gnisten? Anonymous poster hash: 1b82f...c0a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #2 Skrevet 11. februar 2014 Har du kjærlighetsfølelser for han lenger da? Vi jenter er jo kanskje litt sånn at vi ikke tenner helt på mannen vår hvis det er lite gode følelser igjen. Du er ikke sint eller skuffet over han da? Underbevisst, for et eller annet? Anonymous poster hash: 9129a...fd0
TLKH Skrevet 11. februar 2014 #3 Skrevet 11. februar 2014 Eller må dere bare piffe opp sexlivet litt? Finnes utallige tilfeller av det TS beskriver å derfor må mannen kle seg ut så hun skal bli mer ivrig. Kanskje det hadde vært noe?Spiller ingen rolle om sexen er god men om man gjør samme rutinene om å om igjen blir det bare som en film du elsker! Du liker den nmen du vet hva som skjer i neste scene.. Jeg å dama mi har kun vært sammen litt over et år men vi har et så utrolig heftig sex liv der vi velger stillinger spontant. Om hun vil ha doggy sier hun det. Mens når jeg vil f.eks ha doggy å tenker tanken før hun gjør det drar jeg hun bare opp i den stillingen (noe hun liker veldig!) Prøv å se litt rundt på nettet om forskjellige ting dere kan prøve ut. Kanskje litt tau å dominanse / undersått hadde vært noe? Du kan jo helt sikkert la han ta styringen mens du har ryggen mot ham å innbille deg at det er en annen om han prøver ut nye teknikker! eller? :D uansett.. lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå