helloworld Skrevet 11. februar 2014 #21 Skrevet 11. februar 2014 Åå, nå kunne jeg ønske du var han jeg datet. Han har også dialekt. Men, ja. Jeg er enig i Nettinettet, som jeg veldig ofte er. Hvis dere ikke har hatt en samtale under kun fire øyne før engang er det ganske stor risiko å skulle erklære sin kjærlighet til noen. Når menn har gjort dette med meg veldig tidlig har det skremt meg vekk. 1
kloss Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #22 Skrevet 12. februar 2014 Jeg vil fortelle att jeg har blitt tøff. Har tenkt og droppe lappen og heller si det muntlig. Jeg skal ikke si annet enn att ho er flink til det og det og spørre om og ta en kaffe. Dere har rett i att det kan bli litt flaut og erklære min kjærlighet ut av det blå. 4
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2014 #23 Skrevet 12. februar 2014 Det høres fornuftig ut. En klok beslutning. Fortsettelse følger?
Meline37 Skrevet 12. februar 2014 #24 Skrevet 12. februar 2014 Hei kvinner. Jeg er så forelska og betatt av ei kvinne. Nå vil jeg sjarmere ho og erklære min kjærlighet. Jeg er ikke så flink sosialt desverre :-( For meg passer det bra og gjøre det skriftlig i første omgang. Hva kan jeg skrive? :-) Skriv: Du er helt spesiell for meg! og ikke mer så ser du hva hun svarer hehe
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #25 Skrevet 12. februar 2014 ^Hvis en fyr jeg egentlig aldri har hatt noe særlig kontakt med, plutselig sender en melding til meg hvor han bare skriver "Du er helt spesiell for meg!", så hadde jeg sikkert blitt litt skremt og ukomfortabel og lurt på "hva i all verden?". Også hadde jeg bare latt være å svare. Anonymous poster hash: 8381c...2ca 4
kloss Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #26 Skrevet 12. februar 2014 Da var det gjort. Ho sa ja til kaffe i morgen! Jeg trodde att jeg skulle dø av flauhet og nervøsisitet men det gjorde jeg ikke. Jeg har ikke skremt ho bort enda. 10
kloss Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #28 Skrevet 12. februar 2014 Takk! Nå gjelder det for meg og ikke oppføre meg dumt på date og ikke si noe en tulling ville ha sagt. ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #29 Skrevet 12. februar 2014 Lykke til på date. Ikke tenk så mye på at du skal imponere og sjarmere. Vær høflig og hyggelig, still spørsmål, la henne snakke og oppfør deg som du ville gjort med en hvilken som helst person du ikke kjenner så godt. Fortell oss hvordan det går. Har lest en del av deg her på forumet, og håper det ordner seg for deg. Anonymous poster hash: ae4ff...96c 1
kloss Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #30 Skrevet 12. februar 2014 Takk ;-) Søstera mi sa vær deg selv men alt med måte da jeg ringte og fortalte om daten. He he.
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar 2014 #31 Skrevet 12. februar 2014 Hvis hun ikke er taus som en østers; lytt like mye som du prater, så blir det balanse ut av det.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. februar 2014 #32 Skrevet 12. februar 2014 Åå, nå kunne jeg ønske du var han jeg datet. Han har også dialekt. Alle snakkar dialekt!
Gjest Gneist Skrevet 12. februar 2014 #33 Skrevet 12. februar 2014 Skreiv du på nynorsk? Viss ikkje tykkjer eg du lyt skriva nynorsk neste gong. Bitches love nynorsk! Lukke til på date. Hugs blome!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #35 Skrevet 12. februar 2014 Bør jeg spandere? Siden du inviterte, så er det fint av deg å spandere. Anonymous poster hash: ae4ff...96c
kloss Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #36 Skrevet 12. februar 2014 Ok da spanderer jeg. ;-) åååååå ho er så fin og søt og flink og perfekt. 4
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. februar 2014 #38 Skrevet 12. februar 2014 Ikkje eg. Å, kva snakkar du, då? Snakkar du norsk? Skreiv du på nynorsk? Viss ikkje tykkjer eg du lyt skriva nynorsk neste gong. Bitches love nynorsk! Lukke til på date. Hugs blome!
Nettinettet Skrevet 12. februar 2014 #39 Skrevet 12. februar 2014 Ok da spanderer jeg. ;-) åååååå ho er så fin og søt og flink og perfekt. Åhh gleder meg masse til å høre hvordan dere har hatt det 2
kloss Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #40 Skrevet 13. februar 2014 Nå har jeg kommet tilbake. Vi spiste kake og drakk kaffe og snakket i to timer. Først var det litt flaut og stille men etter hvert ble det kjempekoslig. Ho fortalte att ho liker og se film derfor var jeg lur og spurte om vi skulle se en film sammen en dag. Da foreslo ho att vi skulle dra på kino på lørdagskveld. Jeg glemte det hoppetaujenta sa om og ikke snakke om hvor pen ho er helt i starten fordi jeg sa att ho var så fin i dag. Jeg tror ikke att det var en tabbe for ho ble glad og sa takk. Det var ikke så skummelt som jeg trodde det skulle være og nå gleder jeg meg til kino! 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå