Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kvinner. Jeg er så forelska og betatt av ei kvinne. Nå vil jeg sjarmere ho og erklære min kjærlighet. Jeg er ikke så flink sosialt desverre :-( For meg passer det bra og gjøre det skriftlig i første omgang. Hva kan jeg skrive? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan bare si det til meg her og nå, min venn! ;)

*ja, dette var en spøk i natten...sånn for sikkerhets skyld*

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Skrevet

Å hoppetaujenta du er vel skjønn :-) men det var ikke deg denne gangen....

• Liker 7
Skrevet

Ikke skriv på dialekt!

Anonymous poster hash: 90107...afe
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har tenkt og få noen til og korrekturlese litt. Det er det beste for alle parter :-)

Skrevet

Hvordan/hvor godt kjenner du henne da?:)

Anonymous poster hash: bb75b...583
Skrevet

Men om du begynner med noen til å korrekturlese, så må du jo fortsette med det.

Kan bli litt trangt etter hvert som "samtalen" skrider frem?

En selskapsdame eller herre som skal se til at alt går riktig for seg?

Skrevet

Vi har en felles hobby. Jeg har aldri snakket med ho alene fordi jeg er så veldig betatt at jeg tør ikke.

• Liker 2
Skrevet

Men om du begynner med noen til å korrekturlese, så må du jo fortsette med det.Kan bli litt trangt etter hvert som "samtalen" skrider frem?En selskapsdame eller herre som skal se til at alt går riktig for seg?

jeg tenkte og skrive en lapp for og bryte isen. Vansklig og vite hva jeg skal skrive... før har jeg desverre vært litt intens mot damene. Det vil jeg slutte med fordi det er skremmende mot min vilje. ;-) etter lappen vil jeg manne meg opp til og prate. Fetteren min sa ja til og korrekturlese.

Skrevet

Da er det vel kanskje naturlig å si noe som har med felles hobby å gjøre som en start?

Skrevet

Hva er det du tenker da? Å skrive et dikt? Bare noe fint generelt? Eller skal du bare føre en vanlig samtale?

Skrevet

Jeg må bare få sagt att jeg vil bli kjent uten og virke som en tulling. Det er ikke verdens enkleste sak.

Skrevet

Syns du hadde en fin og frisk start i innlegg tre jeg, hihi...

Hva med å gi sånn ros for noe som hobbyen innebærer?

Skrevet

Kan skrive att jeg har merket att hun er spesielt flink til en ting innen hobbyen. Det er også sant. :-) og att jeg lurer på om vi kan drikke kaffe en dag kanskje? Bør jeg skrive noe om att hun er pen?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja til kaffe. :) Nei, bli kjent med henne først du. Helt sånn hverdagslig prat i starten tror jeg er det beste. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Da gjør jeg det sånn. Takk for hjelpen :-)

• Liker 1
Skrevet

Håper det går den veien du vil. :jepp: Lykke til.

Skrevet

Oppdater oss på hvordan det går da:)

Anonymous poster hash: 8381c...2ca

Skrevet

Har du fått noen indikasjon på at hun liker deg, hvis ikke så kan det jo bli ganske pinlig hvis hun ikke vil finne på med noe utenom hobby'en dere har sammen? Jeg ville nok heller avventet til dere satt i gang med denne hobby'en og du fikk snakket litt mer med henne og latt henne bli kjent med deg.. og hvis dere har en god samtale om andre ting enn hobby'en en gang så kan du si "Vet du, dette var kjempe interessant, du har ikke lyst til å ta en kopp kaffe en dag og snakke litt mer sammen??"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...