AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har nettopp fått hørt av legen at jeg mest sannsynlig har irritabel tarm og lurer på hva dere med dette spiser/drikker og hva dere unngår å ha i dere? Trenger all tips jeg kan få..Anonymous poster hash: 5283a...581
Sugerøret Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 De vanlige "gassematen" ,jeg reagerer på melk,hvetemel,krydder .Litt opp og ned Mye bedre i magen etter jeg la om til lavkarbo 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Lavkarbo funker for meg. Jeg tåler ikke melkeprodukter så bra, spesielt yoghurt og rømme gjør meg kjempedårlig. Selv de laktosefrie variantene. Samme med egg, det er ikke bra. Anonymous poster hash: 7dfdb...a8b 1
Lisa-Marie Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har så vidt begynt på fodmap, funker bra så lenge jeg holder meg til ja-maten. Du burde lese litt om det 1
Gjest Daenerys Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Fodmap. Har virkelig endret svært mye for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå