Gå til innhold

How to lose a guy in 10 days

Fremhevede innlegg

Skrevet

Greit nok, filmen er fullstendig urealistisk. Men er det noen som har testa metodene i filmen? Funket det eller ble menna redde? Jeg prøvde det i helga. Snakket litt med en fyr også spurte jeg etter en stund når vi skulle kjøpe rekkehus sammen. I tillegg var jeg veldig pervers i språkbruken. Haha, han stakk fort!

Anonymous poster hash: 322eb...979
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjorde du det, egentlig?

Anonymous poster hash: ef8cc...b49

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle bare ha det litt gøy vel! Hvorfor så sinte da.. er det flere som har mensen denne uka?

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er vel aldri noe problem å kvitte seg med noen ved å oppføre seg som en idiot..

Skrevet

Det er vel aldri noe problem å kvitte seg med noen ved å oppføre seg som en idiot..

Mannfolk er alltid drittsekker så har ikke dårlig samvittighet for det nei :)

Skrevet

"Menna"?

Anonymous poster hash: 10294...4fb
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Mannfolk er alltid drittsekker så har ikke dårlig samvittighet for det nei :)

Hjelp..
Skrevet

En venninne prøvde det på et halvpsykotisk tilfelle av en speisa fyr som ikke ville la henne være i fred med alle energiene han senset. Det funket ;)

Anonymous poster hash: 5fc65...686
  • Liker 3
Skrevet

Vel, av en eller grunn så funket dette for nå har jamen meg fyren invitert meg på date! Han syntes jeg hadde en artig humor og gleder seg til å bli bedre kjent med meg :) Haha litt festlig. Det hadde jeg aldri trodd.

TS

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Vel, av en eller grunn så funket dette for nå har jamen meg fyren invitert meg på date! Han syntes jeg hadde en artig humor og gleder seg til å bli bedre kjent med meg :) Haha litt festlig. Det hadde jeg aldri trodd. TS Anonymous poster hash: 322eb...979

Tror du at en mann sier nei til sex bare for at jenta er litt småpsyko? Svaret er nei.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Skrevet

Har ikke sett filmen, men for meg funker det som regel å plumpe ut med rare ting fra tid til annen og så se på han som om du forventer et svar. På bussen kan du stikke armhulen opp i nesa hans og spørre om han kan lukte lapskausen fra i går, i heisen når det er mange folk der sier du høyt "Dere lurer vel på hvorfor jeg samlet dere her," og på restaurant/kafe trykker du deg på magen og lager prompelyd med munnen før du gauler så høyt av latter at dere blir kasta ut.

Anonymous poster hash: dab8e...ae2
  • Liker 1
Skrevet

Tror du at en mann sier nei til sex bare for at jenta er litt småpsyko? Svaret er nei.

Kommer ikke til å ha sex på evigheter så det er 0 stress! Jeg var bra stygg i kjeften men jeg ER ikke sånn. Får prøve å oppføre meg ordentlig på daten haha.

Skrevet

Har ikke sett filmen, men for meg funker det som regel å plumpe ut med rare ting fra tid til annen og så se på han som om du forventer et svar. På bussen kan du stikke armhulen opp i nesa hans og spørre om han kan lukte lapskausen fra i går, i heisen når det er mange folk der sier du høyt "Dere lurer vel på hvorfor jeg samlet dere her," og på restaurant/kafe trykker du deg på magen og lager prompelyd med munnen før du gauler så høyt av latter at dere blir kasta ut.

..eller som en venninne gjorde: klage på hvor mye det klør i underlivet pga sopp.. HØYT på t-banen, midt i rushen. det verste var at ingen leet på et øyelokk.

• Liker 1
Skrevet

..eller som en venninne gjorde: klage på hvor mye det klør i underlivet pga sopp.. HØYT på t-banen, midt i rushen. det verste var at ingen leet på et øyelokk.

Det er fordi det hver bidige dag på t-banen sitter noen som prøver å sjokkere. Man blir vant til det og himler med øynene inni seg heller, så de ikke skal føle de får oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 5fc65...686

• Liker 1
Skrevet

Svaret er definitivt JA! Smågutter derimot, de gjør av og til dumme ting ;)

• Liker 1
Skrevet

Enda bedre: Hiv deg i fanget hans og begynn å klå vilt mens du stønner og jukker på ham, om han har noen innsigelser roper du høyt: "Åh, Alfred! Jeg kan ikke vente lenger! Jeg må ha deg! TA MEG!"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...