AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Jeg skal begynne på Cipralex om et par uker, og holder også på å ta lappen. Vet at noen legemidler påvirker deg så du blir sløv, og at man da ikke skal kjøre. Men hvordan er det med Cipralex? Anonymous poster hash: cef44...5a9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Fra FK: Escitalopram påvirker ikke intellektuelle funksjoner og psykomotoriske evner. Pasienten bør likevel informeres om den mulige risikoen for at evnen til å kjøre bil og bruke maskiner kan påvirkes. Men er ingen rød trekant Anonymous poster hash: 364ef...038
Gjest Guilty Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Dette kommer vel helt an på hvilke bivirkninger du får av medisinen. Men etter hva jeg har lest så skal det ikke være noe problem i seg selv med bilkjøring og dette preparatet, med mindre du har disse bivirkningene som påvirker evnen din til å kjøre bil. Men anbefaler deg å snakke med legen om dette hvis du er usikker
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Takk for svar! Jada skal høre med legen når jeg drar dit Anonymous poster hash: cef44...5a9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Det påvirker ikke Anonymous poster hash: 9e030...380
Blekk Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Jeg gikk på Cipralex når jeg tok lappen og den hadde ingen innvirkning på reaksjonstiden og konsentrasjonen min. Du må nesten kjenne etter selv om du føler for å kjøre når du bruker denne medisinen. Den har ikke rød trekant, men du må melde fra til Biltilsynet om at du bruker den. Det måtte iallefall jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå