Gå til innhold

bli tatt bakfra..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er gravid, og det blir vanskeligere å finne bra stillinger. Bakfra funker bra og er kjempe deilig, men greier ikke få orgasme i den stillingen og har aldri greid det heller. Har noen tips? Noen som har forslag til andre bra stillinger?

Anonymous poster hash: cdd53...f2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk hånda di samtidig da, ikke bare forvent at mannen skal få deg til å komme

Anonymous poster hash: 46708...b3e
Skrevet

Jeg pleier å bruke en vibrator på klitten samtidig som jeg blir tatt bak fra. Det funker kjempebra, kommer hver gang.

Skrevet

Jeg bruker bare hånda...

Anonymous poster hash: 1e689...3f4
  • Liker 1
Skrevet

Prøvd å stimulere meg selv, har ikke vibrator eller noe sånt da. Forventer jo ikke at han bare skal gi meg orgasme, derfor jeg lurer. Har vanligvis ett bra sexliv, så veldig frustrerende nå som vi ikke kan bruke de beste stillingene og jeg sliter med å få orgasme. Liksom litt kjedelig med bare oralsex å... spesielt han synes det.

Skrevet

(...) har ikke vibrator eller noe sånt da.

Akkurat det er det jo ikke spesielt vanskelig å gjøre noe med, dersom orgasmen er viktig for deg.

Skrevet

Akkurat det er det jo ikke spesielt vanskelig å gjøre noe med, dersom orgasmen er viktig for deg.

Nei men har bare ikke prøvd det... synes ikke at det på noen måte er feil, men tenker bare det hadde blitt flaut å bruke sammen med mannen. Redd han han skal synes det er rart. Nå hadde han sannsynligvis bare syntes det var gøy da

Skrevet

Nei men har bare ikke prøvd det... synes ikke at det på noen måte er feil, men tenker bare det hadde blitt flaut å bruke sammen med mannen. Redd han han skal synes det er rart. Nå hadde han sannsynligvis bare syntes det var gøy da

Flau og redd - men tror du dette blir verre enn å slite med å få orgasme resten av svangerskapet?

Skrevet

vibrator er oppskrytt.. Dårligste orgasmene jeg får hvettfall.

Anonymous poster hash: 9548e...6f3
Skrevet

Kan du ikke bare få orgasme før samleie da? Eller etterpå?

Anonymous poster hash: 1e689...3f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...