AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Har dere får venneforespørsel av en fremmed på snapchat? Jeg fikk i går, kan hende at det er noen jeg kjenner men hvis ikke så er det sikkert en pervofyr (min flaks) så gidder ikke akseptere. Har bare noen få der, mine nærmeste venniner, vil ikke ha hvem som helst der.Anonymous poster hash: 368be...fa2
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Hva er snapnavnet til den her pervofyren da?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Hva er snapnavnet til den her pervofyren da? Jeg tviler på at han er såååå desperat, kjære deg.. Anonymous poster hash: c0d9d...8b7 6
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Jeg tviler på at han er såååå desperat, kjære deg.. Anonymous poster hash: c0d9d...8b7 Vet nu aldri.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Hva er snapnavnet til den her pervofyren da? Kan være en jeg kjenner så vil ikke henge han ut men det begynner med badboy pluss noe mer.Anonymous poster hash: 368be...fa2
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Kan være en jeg kjenner så vil ikke henge han ut men det begynner med badboy pluss noe mer.Anonymous poster hash: 368be...fa2 Hvis noen har badboy i snapchatnavnet sitt, så fortjener de å bli litt hengt ut, for det er liksom ingen tvil om hva de bruker Snap til, he, he, he. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Hvis noen har badboy i snapchatnavnet sitt, så fortjener de å bli litt hengt ut, for det er liksom ingen tvil om hva de bruker Snap til, he, he, he. Hehe tja. men for sikkerhets skyld så gjør jeg ikke det i tilfelle det er en kompis. Dere kan ikke finne noe ut av hvem det er uansett, om dere ikke kjenner vedkommende Anonymous poster hash: 368be...fa2
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Hehe tja. men for sikkerhets skyld så gjør jeg ikke det i tilfelle det er en kompis. Dere kan ikke finne noe ut av hvem det er uansett, om dere ikke kjenner vedkommende Anonymous poster hash: 368be...fa2 Vel, jeg møtte meg selv i døra når det kom til Snap i dag. Dog ble det da en artig historie ut av det.
Noteknekk Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Det har hendt en del ja, men mest fra folk fra utlandet, faktisk ganske mange fra Finland. Godtar de for jeg blir så nysgjerrig når det står "pending snaps", også blokkerer og sletter jeg de etter en stund. Syns ikke det er skummelt, er jo de som sender til meg og ikke jeg til dem. Aldri fått nasty bilder, bare vanlig hverdagsbilder.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Er ikke redd nakenbiler men har ikke lyst å se en penis hvis det er det, man vet aldri. Hva opplevde du Gjest?Anonymous poster hash: 368be...fa2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har opplevd det et par ganger at noen legger meg til. Siste var warmjuices70, men har aldri fått noe snaps fra denne personen. Skjønner ikke egentlig hvor de får brukernavnet fra, da jeg ikke har lagt det ut på verken facebook, instagram eller twitter. Tisselur snaps liker jeg å få fra random personer. Da screenshotter jeg, og legger ut på en luguber nettside. Det er sikkert slemt, men hva annet forventer de når de sender slike bilder til et villt fremmed menneske?? Anonymous poster hash: a4634...4ea 1
maia_02 Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 Snapchat er noe dritt. Var en som la meg til og han virket grei og sånn men så viste han tissen sin, jeg blokka han og fjernet programmet etterpå, det programmet er nok beregnet på pedofile.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå