Gå til innhold

Imovane dagen derpå

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker imovane fast for å få sove. Det funker helt supert hver eneste dag foruten dagen etter jeg har drukket alkohol. Da funket ikke imovane i det hele tatt, selv ikke med litt høyere dose enn vanlig.

Noen flere som har opplevd det? Evt vet hvorfor de ikke virker dagen derpå?

Anonymous poster hash: 96cae...36b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du leser på felleskatalogen på imovane og forsiktighetsregler står det om alkoholbbruk i kombo med imovane :)

Skrevet

Hvis du leser på felleskatalogen på imovane og forsiktighetsregler står det om alkoholbbruk i kombo med imovane :)

Hun tar det ikke sammen med alkohol, hun tar de dagen derpå.

Skrevet

Hun tar det ikke sammen med alkohol, hun tar de dagen derpå.

Hvor står det?

Skrevet

Hvor står det?

" foruten dagen etter jeg har drukket alkohol."

Skrevet

" foruten dagen etter jeg har drukket alkohol."

Jeg tolket det som at hun ikke hadde virkning av imovane dagen etter hun hadde drukket. Mulig jeg leser det feil da.

Skrevet

Jeg tolket det som at hun ikke hadde virkning av imovane dagen etter hun hadde drukket. Mulig jeg leser det feil da.

Nei, det er jo det ts skriver? At de ikke virker når h*n tar de dagen etter h*n har drukket, så vi forstår det likt. Men jeg tolket det som at du trodde at h*n tok det sammen med alkohol på måten du skrev på. :-)

Skrevet

Nei, det er jo det ts skriver? At de ikke virker når h*n tar de dagen etter h*n har drukket, så vi forstår det likt. Men jeg tolket det som at du trodde at h*n tok det sammen med alkohol på måten du skrev på. :-)

Ah nei :) men OM hun/han bruker det med alkohol (det står det ikke no om) så kan det jo kanskje påvirke dagen etter, derfor jeg nevnte felleskatalogen.

Skrevet

Ah nei :) men OM hun/han bruker det med alkohol (det står det ikke no om) så kan det jo kanskje påvirke dagen etter, derfor jeg nevnte felleskatalogen.

Ja slik ja! Da er vi enige :fnise: ha ha!

Skrevet

TS

Er dagen ETTER jeg har drukket alkohol jeg mener, altså når promillen er ute av blodet. Ikke samme kveld som jeg drikker

Anonymous poster hash: 96cae...36b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...