Gå til innhold

Navlen etter kikkhullskirurgi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opererte bort galleblæra for en uke siden og alt har gått veldig greit, eneste jeg stusser litt på er navlen min. Sårene har grodd fint, men da jeg skulle fjerne bandasjen over navlen for å dusje i dag var det kommet puss på den og det luktet skikkelig vondt. Kjenner også at jeg er litt varm rundt navlen. Gjør fortsatt litt vondt, men det er vel ganske normalt siden det kun har gått en uke.

Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Dusjet navlen med lunkent vann og har nå gått i flere timer uten bandasje over for å lufte den. Burde den renses med noe? Pyrisept eller burde jeg kjøpe noe salve el.?

Noen som vet?



Anonymous poster hash: f1582...e3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opererte bort galleblæra for en uke siden og alt har gått veldig greit, eneste jeg stusser litt på er navlen min. Sårene har grodd fint, men da jeg skulle fjerne bandasjen over navlen for å dusje i dag var det kommet puss på den og det luktet skikkelig vondt. Kjenner også at jeg er litt varm rundt navlen. Gjør fortsatt litt vondt, men det er vel ganske normalt siden det kun har gått en uke.

Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Dusjet navlen med lunkent vann og har nå gått i flere timer uten bandasje over for å lufte den. Burde den renses med noe? Pyrisept eller burde jeg kjøpe noe salve el.?

Noen som vet?

Anonymous poster hash: f1582...e3f

Du bør ta kontakt med fastlegen, du har muligens fått en infeksjon i såret

Anonymous poster hash: ee20b...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ta kontakt med fastlegen, du har muligens fått en infeksjon i såret

Anonymous poster hash: ee20b...bd8

Jeg ville også ha tatt kontakt med fastlege. :) Hadde en kikkhullsoperasjon for ca. 4 mnd siden, og jeg hadde litt puss i såret og det var litt hovent, men det var veldig lite. Var flink til å rense med saltvann, og det forsvant av seg selv. Du kan jo prøve det samme. :)

Anonymous poster hash: 7ab62...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også en infeksjon i navlen etter kikkhullsoperasjon, men den var liten. Jeg vasket med klorhexidine og plastret over, det tok litt tid, men det gikk over. Men jeg hadde ikke vondt.

Ta kontakt med fastlegen din og la h*n få se på det.



Anonymous poster hash: 2a9d5...ea0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...