AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #21 Skrevet 10. februar 2014 Alle menn er ute etter den store kjærligheten, samtidig som alle menn er åpne for sex - dersom de ikke tror det vil kunne få negative konsekvenser. Da dere kjenner hverandre og tydeligvis har noe sosial omgang, vil det kunne ha negative konsekvenser for han å bruke deg for sex. Derfor gjør han det ikke. Likevel er ikke du hans store kjærlighet heller, og han vingler kanskje litt mellom det instinktive behovet for sex vel vitende om at du kan gi han det, behov for bekreftelse, dårlig samvittighet fordi han har avvist deg, og ønske om å bevare relasjonen fordi det gir han noe å være venn med deg. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a Tror nok det kan stemme at han har dårlig samvittighet, og også at han vil være venn med meg. Det er jeg selvfølgelig glad for, selv om det er kjipt at det er mulig at det aldri blir noe mer enn vennskap mellom oss. Men et spm; tenker ikke menn at de kan gi falske forhåpninger når de holder på sånn? - TSAnonymous poster hash: a2bb5...e93
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #22 Skrevet 10. februar 2014 Tror nok det kan stemme at han har dårlig samvittighet, og også at han vil være venn med meg. Det er jeg selvfølgelig glad for, selv om det er kjipt at det er mulig at det aldri blir noe mer enn vennskap mellom oss. Men et spm; tenker ikke menn at de kan gi falske forhåpninger når de holder på sånn? - TSAnonymous poster hash: a2bb5...e93 Nei, de tenker ikke på den måten dessverre. Ikke damer heller. Finnes flust av folk fra begge kjønn som gjerne vil beholde vennene sine selv om man ikke vil være sammen med dem. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a 1
Marie90 Skrevet 10. februar 2014 #23 Skrevet 10. februar 2014 (endret) Avvent og se om han tar initiativ. Hvis han gjor det, for all del, gaa paa en date. Ikke ha sex, ikke vaer for tilgjengelig. Oppfoer deg ellers som du ville gjort paa en date, men hold litt tilbake og vaer litt ekstra skeptisk ettersom han i utgangspunktet ikke gjengjeldte interessen. Uansett hvordan han fremstaar, vaer forberedt paa at han kun utnytter din interesse. Edit: han ville ikke nodvendigvis provd seg med sex en gang selv om det er det han vil. De fleste menn vet at det kreves et minimums forarbeid foer sex - noen dater er nok for enkelte kvinner. Endret 10. februar 2014 av Marie90
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #24 Skrevet 10. februar 2014 Nei, de tenker ikke på den måten dessverre. Ikke damer heller. Finnes flust av folk fra begge kjønn som gjerne vil beholde vennene sine selv om man ikke vil være sammen med dem. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a Da må jeg nok bare leve med det... Men jeg tenker at hadde jeg vært i hans sted, hadde jeg ikke tatt kontakt, for å unngå falske forhåpninger. Men der er vi vel ulike. - TSAnonymous poster hash: a2bb5...e93
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #25 Skrevet 10. februar 2014 Avvent og se om han tar initiativ. Hvis han gjor det, for all del, gaa paa en date. Ikke ha sex, ikke vaer for tilgjengelig. Oppfoer deg ellers som du ville gjort paa en date, men hold litt tilbake og vaer litt ekstra skeptisk ettersom han i utgangspunktet ikke gjengjeldte interessen. Uansett hvordan han fremstaar, vaer forberedt paa at han kun utnytter din interesse. Edit: han ville ikke nodvendigvis provd seg med sex en gang selv om det er det han vil. De fleste menn vet at det kreves et minimums forarbeid foer sex - noen dater er nok for enkelte kvinner. Takk for råd! - TSAnonymous poster hash: a2bb5...e93
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #26 Skrevet 10. februar 2014 Alle menn er ute etter den store kjærligheten, samtidig som alle menn er åpne for sex - dersom de ikke tror det vil kunne få negative konsekvenser. Da dere kjenner hverandre og tydeligvis har noe sosial omgang, vil det kunne ha negative konsekvenser for han å bruke deg for sex. Derfor gjør han det ikke. Likevel er ikke du hans store kjærlighet heller, og han vingler kanskje litt mellom det instinktive behovet for sex vel vitende om at du kan gi han det, behov for bekreftelse, dårlig samvittighet fordi han har avvist deg, og ønske om å bevare relasjonen fordi det gir han noe å være venn med deg. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a Er kvinne, og kjenner personlig til problemstillingen din TS. Dette kårer jeg til det beste svaret hittil. Anonymous poster hash: 88694...2fc
Nettinettet Skrevet 10. februar 2014 #27 Skrevet 10. februar 2014 Takk for svar! Helt enig, det er ingen andre som vet dette enn han. Jeg har ikke tenkt å spørre hva han tenker om dette, men kanskje jeg bare skal se det an og se om han selv tar noe initiativ? Og om han ikke gjør det, liker han meg vel bare som en venn. Det er så utrolig vanskelig dette her - skulle ønske det fantes noen sikre hint som ga meg svar. Klarer liksom ikke komme meg helt videre, siden han innimellom tar kontakt. - TS Anonymous poster hash: a2bb5...e93 Det sikre hintet er at han ikke var interessert for noen måneder siden. Det er desverre ikke slik at han sender deg melding for å gi deg hint om at han liker deg. En manns om vet at en kvinne er intressert hadde gitt beskjed hvis han var interessert. Han hadde gitt klar beskjed fordi han hadde vist at han ikke hadde noe å tape på det. Når en mann hinter som dette så gjør han det for at det ikke kan brukes i mot han hvis det skulle skje noe mellom dere. -Men jeg har jo aldri sagt at jeg er interessert i deg på den måten? Jeg liker deg, som en venn og liker å tilbringe tid med deg, men jeg er ikke klar for noe seriøst.. trodde du visste det? Jeg sa jo det den gangen for lenge siden?? osv.......
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #28 Skrevet 10. februar 2014 Tror nok det kan stemme at han har dårlig samvittighet, og også at han vil være venn med meg. Det er jeg selvfølgelig glad for, selv om det er kjipt at det er mulig at det aldri blir noe mer enn vennskap mellom oss. Men et spm; tenker ikke menn at de kan gi falske forhåpninger når de holder på sånn? - TSAnonymous poster hash: a2bb5...e93 Mang et godt vennskap har kommet ut av slikt. Den jeg for egen del trekker paralleller til når jeg leser innlegget ditt, er jeg glad for å kjenne som person og venn tross alt. Anonymous poster hash: 88694...2fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå