AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 For noen måneder siden viste jeg interesse for en mann, men han var ikke interessert i meg. Etterpå har han likevel tatt kontakt, kommet bort for å snakke med meg osv. Han vet at jeg liker han. Siden han vet dette, men ikke vil ha meg, hadde jeg trodd han hadde villet unngå meg i større grad. Men det er han som har tatt kontakt nesten hver gang etterpå. Jeg vil ikke akkurat kalle oss venner, men mer bekjente. Jeg treffer han aldri alene. Oppfører han seg sånn bare for å være vennskapelig, eller kan det hende han liker meg litt nå likevel? Anonymous poster hash: a2bb5...e93
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Han er fortsatt ikke interessert, men det kan være fristende for han å prøve seg fordi han vet han kan få det han vil ha. I beste fall gjør han det for å være hyggelig. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 For noen måneder siden viste jeg interesse for en mann, men han var ikke interessert i meg. Etterpå har han likevel tatt kontakt, kommet bort for å snakke med meg osv. Han vet at jeg liker han. Siden han vet dette, men ikke vil ha meg, hadde jeg trodd han hadde villet unngå meg i større grad. Men det er han som har tatt kontakt nesten hver gang etterpå. Jeg vil ikke akkurat kalle oss venner, men mer bekjente. Jeg treffer han aldri alene. Oppfører han seg sånn bare for å være vennskapelig, eller kan det hende han liker meg litt nå likevel? Anonymous poster hash: a2bb5...e93 Jeg vet ikke, men menn liker jo oppmerksomhet de også. Og av og til gjør de alt for å beholde den oppmerksomheten. Uansett om de sårer personen som gir den. Anonymous poster hash: 770d9...a51 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Han er fortsatt ikke interessert, men det kan være fristende for han å prøve seg fordi han vet han kan få det han vil ha. I beste fall gjør han det for å være hyggelig. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a Få det han vil ha, altså sex, eller hva mener du? Tviler på han tenker sånn, men kan selvfølgelig ta feil. Jeg vet ikke, men menn liker jo oppmerksomhet de også. Og av og til gjør de alt for å beholde den oppmerksomheten. Uansett om de sårer personen som gir den. Anonymous poster hash: 770d9...a51 Mulig det. Jeg synes bare ikke han virker som en "sånn" type. Men han gjør det jo kanskje ubevisst og tenker sikkert ikke over at det bare gjør det verre for meg. - TS Anonymous poster hash: a2bb5...e93
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Få det han vil ha, altså sex, eller hva mener du? Tviler på han tenker sånn, men kan selvfølgelig ta feil. Anonymous poster hash: a2bb5...e93 Han er bare en mann. ALLTID ha det i bakhodet. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Han er bare en mann. ALLTID ha det i bakhodet. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a Joda, menn er menn. Men han her er virkelig ikke ute etter bare sex. Trust me. Jeg høres kanskje naiv ut som sier dette, men jeg vet bare at han ikke er sånn. Har forresten ikke hatt sex med han, om det har noe å si. - TS Anonymous poster hash: a2bb5...e93
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Mulig det. Jeg synes bare ikke han virker som en "sånn" type. Men han gjør det jo kanskje ubevisst og tenker sikkert ikke over at det bare gjør det verre for meg. - TS Anonymous poster hash: a2bb5...e93 Altså, det som er, er at her på forumet så er folk flinke til å skrive "dump ham" eller at han "ikke er interessert". Vi vet jo egentlig ikke, kan hende han følte at han kanskje likte deg da du sluttet å ta kontakt med ham. Og derfor begynte han å ta kontakt selv. Hadde han ikke syntes at du var en grei og hyggelig jente så hadde han ikke ringt. Svaret på hva disse mennene føler er det egentlig bare mennene det dreier seg som vet. Anonymous poster hash: 770d9...a51 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Altså, det som er, er at her på forumet så er folk flinke til å skrive "dump ham" eller at han "ikke er interessert". Vi vet jo egentlig ikke, kan hende han følte at han kanskje likte deg da du sluttet å ta kontakt med ham. Og derfor begynte han å ta kontakt selv. Hadde han ikke syntes at du var en grei og hyggelig jente så hadde han ikke ringt. Svaret på hva disse mennene føler er det egentlig bare mennene det dreier seg som vet. Anonymous poster hash: 770d9...a51 Takk for svar! Helt enig, det er ingen andre som vet dette enn han. Jeg har ikke tenkt å spørre hva han tenker om dette, men kanskje jeg bare skal se det an og se om han selv tar noe initiativ? Og om han ikke gjør det, liker han meg vel bare som en venn. Det er så utrolig vanskelig dette her - skulle ønske det fantes noen sikre hint som ga meg svar. Klarer liksom ikke komme meg helt videre, siden han innimellom tar kontakt. - TS Anonymous poster hash: a2bb5...e93
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Takk for svar! Helt enig, det er ingen andre som vet dette enn han. Jeg har ikke tenkt å spørre hva han tenker om dette, men kanskje jeg bare skal se det an og se om han selv tar noe initiativ? Og om han ikke gjør det, liker han meg vel bare som en venn. Det er så utrolig vanskelig dette her - skulle ønske det fantes noen sikre hint som ga meg svar. Klarer liksom ikke komme meg helt videre, siden han innimellom tar kontakt. - TS Anonymous poster hash: a2bb5...e93 Men hva var greien mellom dere da? Ikke sex sier du... men har dere holdt litt på, kyssing osv.? Anonymous poster hash: a1376...4b6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Takk for svar! Helt enig, det er ingen andre som vet dette enn han. Jeg har ikke tenkt å spørre hva han tenker om dette, men kanskje jeg bare skal se det an og se om han selv tar noe initiativ? Og om han ikke gjør det, liker han meg vel bare som en venn. Det er så utrolig vanskelig dette her - skulle ønske det fantes noen sikre hint som ga meg svar. Klarer liksom ikke komme meg helt videre, siden han innimellom tar kontakt. - TS Anonymous poster hash: a2bb5...e93 Jeg er i samme situasjon selv, så forstår godt hva du mener. Jeg tror ikke svaret er så enkelt som mange vil ha det til. Men hvis du klarer å ikke tenke så mye på det så kan dere fortsette å snakke. Men hvis det gir det forhåpninger til noe mer, så er det kanskje ikke så sunt. Men gi det litt tid, men slutt når du ser det blir for vanskelig. Og da kan du si ifra til han at du bare ikke helt skjønner hva han vil. Anonymous poster hash: 770d9...a51
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Men hva var greien mellom dere da? Ikke sex sier du... men har dere holdt litt på, kyssing osv.? Anonymous poster hash: a1376...4b6 Ja, litt kyssing, og så har vi snakket en del sammen. Jeg er i samme situasjon selv, så forstår godt hva du mener. Jeg tror ikke svaret er så enkelt som mange vil ha det til. Men hvis du klarer å ikke tenke så mye på det så kan dere fortsette å snakke. Men hvis det gir det forhåpninger til noe mer, så er det kanskje ikke så sunt. Men gi det litt tid, men slutt når du ser det blir for vanskelig. Og da kan du si ifra til han at du bare ikke helt skjønner hva han vil. Anonymous poster hash: 770d9...a51 Jeg prøver å ha null forventninger, men det er ikke lett og det er klart at håpet er jo der hele tiden likevel. Jeg tror jeg skal fortsette å snakke med han. Jeg ønsker jo å vise han mer av hvem jeg er, og selvfølgelig ønsker jeg jo at han skal like meg bedre etterhvert. Som du sier, så kan jeg jo si fra til han, om jeg blir veldig usikker på hva han vil. - TS Anonymous poster hash: a2bb5...e93
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Ja, litt kyssing, og så har vi snakket en del sammen. Jeg prøver å ha null forventninger, men det er ikke lett og det er klart at håpet er jo der hele tiden likevel. Jeg tror jeg skal fortsette å snakke med han. Jeg ønsker jo å vise han mer av hvem jeg er, og selvfølgelig ønsker jeg jo at han skal like meg bedre etterhvert. Som du sier, så kan jeg jo si fra til han, om jeg blir veldig usikker på hva han vil. - TS Anonymous poster hash: a2bb5...e93 Og du innbiller deg at han ikke er ute etter sex med deg? Dagens! Anonymous poster hash: 89609...29e 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Han er ikke ute etter sex. Du kjenner han ikke, så hvordan kan du være så sikker på at det er det han vil? Det er faktisk ikke alle menn som er slik, tro det eller ei. - TSAnonymous poster hash: a2bb5...e93 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Fordi han har kysset og klint med deg. Antageligvis er det en annen dame i bakgrunnen i historien her ikke sant? Anonymous poster hash: 89609...29e 2
Purple Diamond Skrevet 10. februar 2014 #15 Skrevet 10. februar 2014 (endret) Hva får deg til å tro han ikke er ute etter sex? Kjenner du han godt nok til å vite det? Endret 10. februar 2014 av Purple Diamond
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #16 Skrevet 10. februar 2014 Ingen annen dame involvert, nei. Fordi han har kysset og klint med deg. Antageligvis er det en annen dame i bakgrunnen i historien her ikke sant?Anonymous poster hash: 89609...29e Anonymous poster hash: a2bb5...e93
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #17 Skrevet 10. februar 2014 Bare fordi han sier han ikke er ute etter sex, så betyr ikke det at han ikke er det. Bare fordi han er ute etter kjæreste generelt, s betyr ikke det at han ikke kun vil ha sex (eller bekreftelse) fra deg. Vedder 50.000 på at det er en annen dame i bakgrunnen, slik AB ovenfor nevner. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #18 Skrevet 10. februar 2014 Hva får deg til å tro han ikke er ute etter sex? Kjenner du han godt nok til å vite det? Ja, jeg kjenner han godt nok til å vite det. Han er bare ikke typen til å kun være ute etter sex. Ja, jeg vet det høres naivt ut. - TSAnonymous poster hash: a2bb5...e93
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #19 Skrevet 10. februar 2014 Ja, jeg kjenner han godt nok til å vite det. Han er bare ikke typen til å kun være ute etter sex. Ja, jeg vet det høres naivt ut. - TSAnonymous poster hash: a2bb5...e93 Alle menn er ute etter den store kjærligheten, samtidig som alle menn er åpne for sex - dersom de ikke tror det vil kunne få negative konsekvenser. Da dere kjenner hverandre og tydeligvis har noe sosial omgang, vil det kunne ha negative konsekvenser for han å bruke deg for sex. Derfor gjør han det ikke. Likevel er ikke du hans store kjærlighet heller, og han vingler kanskje litt mellom det instinktive behovet for sex vel vitende om at du kan gi han det, behov for bekreftelse, dårlig samvittighet fordi han har avvist deg, og ønske om å bevare relasjonen fordi det gir han noe å være venn med deg. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #20 Skrevet 10. februar 2014 Bare fordi han sier han ikke er ute etter sex, så betyr ikke det at han ikke er det. Bare fordi han er ute etter kjæreste generelt, s betyr ikke det at han ikke kun vil ha sex (eller bekreftelse) fra deg. Vedder 50.000 på at det er en annen dame i bakgrunnen, slik AB ovenfor nevner. Anonymous poster hash: 9b9eb...f6a Det er ingen annen dame involvert. Det er ganske "gjennomsiktig" her vi bor, så jeg hadde visst det hvis det var tilfelle. Og ang. det med sex; da hadde han vel prøvd å hatt sex med meg da, hvis det bare er det han vil? Det har han ikke gjort.Anonymous poster hash: a2bb5...e93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå