Gå til innhold

Rar besvimelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har besvimt et par ganger før i livet mitt, og det er mange år siden. Da ble jeg svimmel og kvalm, og det ble svart foran øynene. jeg prøvde å ta meg for i en benk, men jeg ble borte før jeg greide det.

I dag fikk jeg derimot en helt annen besvimelsesopplevelse. Jeg fikk overhode INGEN forvarsel! Ble ikke kvalm eller svimmel eller noe. I det ene øyeblikket sto jeg på kjøkkenet for å smøre på brødskiva, og følte meg fullstendig normal, og i det neste øyeblikket våknet jeg opp på gulvet. Jeg aner ikke hvor lenge jeg hadde ligget der, hadde ikke sett på klokka.

Noen som har opplevd noe lignende? Er det normalt? eller bør jeg få legetime?

Anonymous poster hash: 798e4...7ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har perioder hvor jeg opplever opptil flere besvimelsesepisoder, men kanskje ikke helt på samme måte som du beskriver. For meg fungerer det som regel slik at jeg såvidt rekker å kjenne og forstå at kroppen svikter, før jeg "mister" meg selv helt. Og som regel følger det med besvimelseskramper som jeg faktisk selv evner å oppleve til tross for at jeg er long gone. Utrolig ubehagelig, men jeg har faktisk kommet frem til at dette er veldig typisk for de periodene hvor jeg ikke er like flink til å få i meg nok mat. Men det er min erfaring.

Dog vil jeg absolutt anbefale deg å ta deg en tur til lege, veldig viktig at du tar helsen din på alvor. Jeg burde vel egentlig ha tatt meg en tur selv også (helvetes legeskrekk.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...