AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Er det noen kvinner her som har profil på Cupido? Hvordan er responsen for dere? Mann33 Anonymous poster hash: 60d06...2b4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 jeg har hatt. veldig mye respons av overfladisk karakter. Mye drittpreik som blir kjedelig i lengden. Men luker en litt, går det fint an å treffe oppegående mennesker, jeg har tidligere funnet flere elskere der, og folk jeg har blitt venner med. Anonymous poster hash: 9ae24...61f 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Har akkurat registrert en ny profil der, var bruker for noen år siden. Og hadde jammen glemt bort hvor mye søppel det kommer i starten især. Mas om skype, e-post og bilder. Skal vi knulle-meldinger som første melding. Penis-bilder i første melding osv. Og jeg er en voksen dame som bor relativt usentralt til. Men erfaringen fra forrige gang er at det roer seg etterhvert. Virker som samme gjengen med desperate uten sosiale antenner prøver seg på nye brukere. Forrige gang, ble jeg kjent med noen fine mennesker, et par av dem var elskere en stund - og også en kjæreste. Men det tar tid og innsats også som kvinne å finne fram til noen som virkelig er interessert i å bli kjent. Er mye søppel og støy, folk som er ute etter bilder til private samlinga si osv. Forresten så var det ikke bare-bare med elskere heller, da jeg var på utkikk etter det. Opplevd flere ganger at menn ikke har turt å dukke opp likevel, når dagen for å treffes var der - lettere å leve ut fantasier bak en skjerm antakelig. Anonymous poster hash: d0d2e...bc5 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Det er så sinnssykt mange par og single som vil ha trekant der! Anonymous poster hash: 7b6cf...b57 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Det er mye spam og raringer der. Mesteparten av meldingene man får er bare tøv, og at av de få som er interessante er det et fåtall som faktisk er villige til å møte en og ha sex. Flertallet av mannfolka der er egentlig bare ute for å griseprate, utveksle bilder og leke med tanken. Anonymous poster hash: 1732d...713 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Har akkurat registrert en ny profil der, var bruker for noen år siden. Og hadde jammen glemt bort hvor mye søppel det kommer i starten især. Mas om skype, e-post og bilder. Skal vi knulle-meldinger som første melding. Penis-bilder i første melding osv. Og jeg er en voksen dame som bor relativt usentralt til. Men erfaringen fra forrige gang er at det roer seg etterhvert. Virker som samme gjengen med desperate uten sosiale antenner prøver seg på nye brukere. Forrige gang, ble jeg kjent med noen fine mennesker, et par av dem var elskere en stund - og også en kjæreste. Men det tar tid og innsats også som kvinne å finne fram til noen som virkelig er interessert i å bli kjent. Er mye søppel og støy, folk som er ute etter bilder til private samlinga si osv. Forresten så var det ikke bare-bare med elskere heller, da jeg var på utkikk etter det. Opplevd flere ganger at menn ikke har turt å dukke opp likevel, når dagen for å treffes var der - lettere å leve ut fantasier bak en skjerm antakelig. Anonymous poster hash: d0d2e...bc5 Jeg har akkurat samme oppfatningen som deg. Mange useriøse og desperate folk. Og folk som legger ut bilder av jenter de har hatt sex med. Respektløst. Har fått veldig god kontakt med en mann nå. Håper at det kan utvikle seg til et forhold med sex uten noen andre forpliktelser. Men jeg blir litt usikker, han virker veldig keen på å ha sexprat, men ikke så keen på å møtes når det faktisk kommer til stykket. Anonymous poster hash: 98eee...e36
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Det er mye spam og raringer der. Mesteparten av meldingene man får er bare tøv, og at av de få som er interessante er det et fåtall som faktisk er villige til å møte en og ha sex. Flertallet av mannfolka der er egentlig bare ute for å griseprate, utveksle bilder og leke med tanken. Anonymous poster hash: 1732d...713 Opplever det samme. Er nok mange gifte menn der som lever ut fantasiene sine. Så jeg diskuterer sex mnimalt når jeg er på Cupido, ironisk nok. Jeg kan gi de en ide om hva jeg er ute etter, utover det så vil jeg bli kjent med de på en normal måte, selv om jeg er ute etter sex. De får se ett helt vanlig bilde med vanlig påkledning og jeg luker som ett helvete, så de siste par årene så har jeg egentlig bare gode erfaringer med å møte menn derifra. Imotsetning første gang jeg var medlem der for noen år siden da jeg var litt mindre skeptisk og mye mer åpen om det meste, da endte jeg opp med å bare være runkefantasier og menn som sier de ville møtes men aldri dukket opp eller bare utsatte og utsatte og utsatte. Cupido er en plass jeg tar med en stor klype salt, det er veldig få jeg ender opp med å møte og enda færre som jeg ender opp med å ha sex med. Anonymous poster hash: e68d8...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har akkurat samme oppfatningen som deg. Mange useriøse og desperate folk. Og folk som legger ut bilder av jenter de har hatt sex med. Respektløst.Anonymous poster hash: 98eee...e36 Dette har jeg også reagert på. Gjenkjennbare bilder av jenter som suger kuken deres og sånt. Har de virkelig fått samtykke til å legge ut dette? Og selv er de helt anonyme. Anonymous poster hash: 1732d...713
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Dette har jeg også reagert på. Gjenkjennbare bilder av jenter som suger kuken deres og sånt. Har de virkelig fått samtykke til å legge ut dette? Og selv er de helt anonyme. Anonymous poster hash: 1732d...713 Snakket nettopp med en som hadde masse bilder av ei jente og fjeset hennes og sånt.(han tok kontakt) Jeg spurte om hun viste at bildene lå der, og han sa nei. Da sa jeg at jeg ikke vil ha sex med noen som kan finne på å legge bilder av meg på nettet uten mitt samtykke. Og da fikk jeg denne mld: "Bitch please... Du vrir å vrenger på alt jeg sier.. hvafaen er vitsen ? Da kan du heller gi faen å ta all din crazy å stikke te HÆLV**** istede for å beskylde meg for ting du har ABSOLUTT null greie på. Som jeg sa, HELT greit at du ikke vil være med på noe, men spar meg for din trangsynthet og åpenbare "mockery" av alt som er litt annerledes enn a4, akkurat som jeg respekterTE deg. Ja, null respekt til trangsynte, bitchy kvinnfolk som bare er ute etter å syte og mase om moral og etikk i saker de har null innsyn i." Og dette er en som utgir seg på profilen som å være en god og kontrollert dominant bdsmer. Synd han trodde jeg er A4, fordi jeg har vært i bdsm forhold selv. Og en bra dominant oppfører seg ikke sånn når han får litt motstand. Anonymous poster hash: 98eee...e36 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Fy F... Skjønner at jeg har gjort rett i å være skeptisk til disse gutta med slike bilder. Anonymous poster hash: 1732d...713 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Ja, men er ganske uaktuelt å bruke den aktivt. Får desperate meldinger sekundet jeg logger meg på, med et innhold så man skulle tro 90% der inne hadde avvikende IQ. En ting er at det er få om noen som passer mine relativt normale preferanser, men jeg forstår virkelig ikke hvordan så mange kan anta at en tilfeldig utvalgt kvinne med svært lite info er dum som et brød og vel så det- og forvente å få svar på totalt retarderte meldinger. De som virker hyggelige(par, jeg er ikke interessert i single menn) er ikke helt i min gate hverken personlig eller utseendemessig(type enten ekstremt utseendefokusert eller overhode ikke) så da er man like langt. Er mer aktuelt for meg å finne kandidater blant bekjente som jeg vet er oppegående. Anonymous poster hash: 171c1...d14 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå