Gå til innhold

Han liker ikke å bli sugd..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre da?

Jeg er vandt med at jeg suger mannen når jeg har menstrasjonen, under sex og bare for en "kjappis". Jeg liker å suge.

Nå har jeg møtt en helt fantastisk mann, vi har det utrolig bra på alle måter, men det er kansje litt kjedelig i sengen. Han kan gi meg oralsex men jeg får ikke suge han.

Jeg føler jeg er så kjedelig i sengen! Jeg tørr ikke helt ri han enda, det er så nytt og jeg er litt usikker på meg selv og redd for å gjøre feil.. Så jeg var vandt til å suge mannen for å få variasjon, og de elsket det. Men hva kan jeg gjøre her??

Anonymous poster hash: bea26...f83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nyyyyte da. Du har vel tålmodighet til det, fram til at det løsner?

Anonymous poster hash: 4dfb0...2ad
  • Liker 1
Skrevet

Sier han hvorfor han ikke liker å bli sugd? :O

Anonymous poster hash: 9b1e7...b3e
  • Liker 1
Skrevet

Har han gitt noe svar på hvorfor han ikke liker å motta oralsex?

Gjest Eurodice
Skrevet

Parodi på den andre tråden om jenter som kappes om å være den beste til å suge mannen mange ganger om dagen? ;)

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Sist gang jeg spurte sa han bare han likte penetrering bedre.

første gang vi hadde sex var vi veldig fulle, så jeg sugde han uten å spør først. Han sa det var godt og roste meg opp i skyene. Men jeg har en sterk mistanke om at han sa det for å være grei?

Må også si at de andre partnerne jeg har hatt har elsket når jeg suger dem. Noen ville jeg bare skulle suge og ikke noe annet heller en periode, så jeg tror ikke jeg er dårlig på det. Har iallefall fått bare skryt..

Skrevet

Parodi på den andre tråden om jenter som kappes om å være den beste til å suge mannen mange ganger om dagen? ;)

nei?

• Liker 1
Skrevet

Sikkert skaphomo

Anonymous poster hash: 15bd5...f1f
Skrevet

Kanskje han har hatt dårlige erfaringer med suging tidligere? Kan jo hende ikke liker det fordi han syns det har vært vondt eller ubehagelig. Ville overtalt han til å la deg prøve, og hvis han fortsatt ikke liker det så lar du det være.

Skrevet

Har han SAGT at han ikke liker det? Kanskje det er noe som løsner etterhvert, virker som dette er ganske nytt?

Jeg synes det er superkleint å suge min nye kjæreste nå, fordi jeg ikke får responsen jeg er "vant til", han har heller ikke kommet når jeg har sugd ham ennå, virker som han liker det men ikke klarer helt å slappe av. Kan jo være det er tilfellet hos dere og, og det kan jo hende det går seg til.

Anonymous poster hash: c6201...1a1
Skrevet

TS her.

Han ristet på hodet og sa ordrett "jeg liker bedre penetrering".

Jeg burde kansje prøve å spørre igjen. Men det er kansje ikke alle menn som liker å bli sugd? Han er forresten i 30 årene og har bare lange forhold bak seg.

Men har dere tips til hva jeg kan gjøre når jeg har mensen? Virker som han ikke liker å bli runket heller..

Er det en litt lett måte jeg kan ta dette opp på? Det virket som at han ble litt flau eller usikker når jeg spurte den ene gangen, og han er ellers ganske åpen og trygg.

Skrevet

Du kan jo pule selv om du har mensen?

Anonymous poster hash: b7508...94c
Skrevet

Du kan jo pule selv om du har mensen?

Anonymous poster hash: b7508...94c

Er ikke alle som er komfortable med det, og jeg er desverre en av dem ;)

Skrevet

Ble det sånn det endte. ;)

Skrevet

kan hende du var jævli dårlig men han turde ikke si det

Anonymous poster hash: 02abd...6dc
  • Liker 3
Skrevet

Hør nå her.. Jeg har aldri kommet av at dama mi suger /runker meg. Ikke mange gangene hu har sugd meg heller så skulle trodd det derfor var mer spesielt? Nei.. ikke misforstå meg hu vet også hva hun driver med men jeg føler det blir for kleint.+ jeg vet hu hater å få det i kjeften.

så derfor tør jeg nesten ikke la hu gå ned på meg. Vi har begynt mer i det siste da:) men du sier forholdet deres er nytt? Hvor nytt? Mitt har vart over 1 år liksom. Jeg anbefaler deg å bare hoppe rett uti det.. om du ikke har noe problem med å plutselig få det i kjeften / i trynet kan du jo bare o eraske han med det en gang sier han noe ber du han bare slappe av! :) Om han virkelig ikke vil at du gjør det merker du nok da!:) ørøv gjerne å vekk han med BJ da slapper han av nok fra før av til at dere kommer over den terskelen! :)

Skrevet

Hør nå her.. Jeg har aldri kommet av at dama mi suger /runker meg. Ikke mange gangene hu har sugd meg heller så skulle trodd det derfor var mer spesielt? Nei.. ikke misforstå meg hu vet også hva hun driver med men jeg føler det blir for kleint.+ jeg vet hu hater å få det i kjeften.

så derfor tør jeg nesten ikke la hu gå ned på meg. Vi har begynt mer i det siste da:) men du sier forholdet deres er nytt? Hvor nytt? Mitt har vart over 1 år liksom. Jeg anbefaler deg å bare hoppe rett uti det.. om du ikke har noe problem med å plutselig få det i kjeften / i trynet kan du jo bare o eraske han med det en gang sier han noe ber du han bare slappe av! :) Om han virkelig ikke vil at du gjør det merker du nok da!:) ørøv gjerne å vekk han med BJ da slapper han av nok fra før av til at dere kommer over den terskelen! :)

takk for godt svar :)

Så du mener jeg heller burde prøve mens vi har sex, uten å snakke med han først? Det er ganske nytt, ble kjent noen uker før jul. Burde jeg kansje vente til vi er bedre kjent med hverandre, eller skal jeg prøve nå?

Jeg vil jo at han skal være trygg, og ikke føle at han blir presset til noe han ikke vil. Det blir bare dumt :)

Skrevet

Sikkert skaphomo

Anonymous poster hash: 15bd5...f1f

Fordi han heller vil ha samleie med ei jente enn å bli sugd?? Jaha den var ny..

Anonymous poster hash: 8bb3f...03c

• Liker 1
Skrevet

takk for godt svar :)

Så du mener jeg heller burde prøve mens vi har sex, uten å snakke med han først? Det er ganske nytt, ble kjent noen uker før jul. Burde jeg kansje vente til vi er bedre kjent med hverandre, eller skal jeg prøve nå?

Jeg vil jo at han skal være trygg, og ikke føle at han blir presset til noe han ikke vil. Det blir bare dumt :)

Snakk med han først å spør om han liker det. Så om du føler det er så viktig for deg å gi partneren din en omgang selv når du har mensen å ikke vil ha sex kan du jo bare fortelle han det at du tenner på det å at du blir fornøyd når han kommer! :) Enhver mann setter pris på det tilbudet. Legg frem behovet ditt for å gjøre det ! Han kan være en smule sjenert/ redd for det jeg nevnte tidligere men bare si at om det skjer så skjer det! Å da er det jo like mye din (TS) sin feil som han sin ! :P Men ja snakk med han først å spør om det er helt utelukket at du gjør det selv etter du har sagt at det er noe du VIL gjøre å han går med på det er nok første gangen lur når han sover å vekke han med det for man er så utrolig mye mer avslappet når man akkurat har våknet! :) Lykke til ! :D

Skrevet

Detver ikke alle som har så lett for å sprute mens en dame er 30 cm fra penisen :P jeg har ikke klart det enda.. men hun klarte det nesten når jeg ble vekt til det en gang. Det var herlig! :O Får be hu gjøre det igjen! XD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...