Gå til innhold

Ingen orgasme - skuffa kjæreste..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk kjæreste og vi har fantastisk sex, selv om orgasmen uteblir for min del.

Kjæresten har så utrolig lyst til at jeg også skal få orgasme under sex. Det har aldri skjedd. Vi har prøvd alt av stillinger, leke med klitoris mens vi holder på og jeg har strammet musklene der nede. Jeg ligger heller ikke og tenker: ''nå må jeg komme, nå må jeg komme''.

Det bare går ikke! Kommer utrolig nærme noen ganger, men tipper aldri over.

Jeg får orgasme hvis jeg bruker vibrator eller fingre på klitoris selv, men ikke under sex.

Kjæresten blir like skuffet hver gang han kommer og ikke jeg. Det er så utrolig vondt å se på og førte til at jeg har ''faket'' et par ganger(dumt, jeg vet det!) Disse to gangene var det like før orgasme, men det gikk akkurat ikke. Jeg lager ganske mye lyd da og når han spurte om jeg kom, svarte jeg ja.

Trenger ingen moralpreken, for jeg vet det er dumt!

Men tips og triks anyone?

Anonymous poster hash: af819...3fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk fingrene dine på klitoris selv mens dere har sex. Kan f.eks anbefale at du sitter oppå ham, da kan du enkelt bruke fingrene eller en vibrator på klitoris.

Anonymous poster hash: cfa92...69a

• Liker 1
Skrevet

Det er prøvd, men det hjelper ikke..

Skrevet

Har dere vært sammen lenge?

Anonymous poster hash: 9f5c4...768
Skrevet

Har dere vært sammen lenge?

Anonymous poster hash: 9f5c4...768

Ca. et halvt år

Skrevet

Hva med å kutte fokus på sex som samleie, og involvere ham når du onanerer?

Men først av alt - han må slutte å presse deg, selv om det er i beste mening. Det kan ta tid å finne ut av hverandre, og for jenter skal virkelig slippe seg løs under sex. For ganske sikker på at du ubevisst holder litt igjen, siden du fint får orgasme på egen hånd :)

Begynn heller sex med at dere koser og du onanerer, kanskje han kan hjelpe deg å bruke vibratoren, eller stimulere brystene, el.l Så fortsetter dere med sex etter at du har kommet :) på den måten slipper dere begge stresset med å lete etter din orgasme - og da kan den plutselig komme snikende :)

Anonymous poster hash: ccbd9...707
  • Liker 1
Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre selv enn personen ovenfor. Jeg er gutt å jeg har et lignende problem når det kommer til at dama suger/ runker meg. Er dritdeilig menjeg er redd for å sprute hu i ansiktet/munnen da hun HATER sperm. Men ellers er sexen helt utrolig! :) dere får bare fortsette å prøve:) å jeg skjønner typen din litt her.. jeg er vant med at dama mi kommer 2-4 ganger imens vi holder på så om det skjer når vi prøver ut nye ting at jeg kommer først å må ha pause etterpå(får den ikke opp før 15-20 min etterpå!!) Så er det en kjip følelse.. vi tenner på å stimulere dere også ser du! ;) Prøv med det personen over gjorde. Holdt på med mye kos å forspill så lenge som nødvendig. Førdu kommer ber du han raskt penetrere deg å kjøre i hgang med yndlingsstillingene dine mens du fortsetter med å stimulere klitorisen din så bør du nok komme da. Det øker mannens selvtillit i senga også og du slipper maset om å komme :P kanskje presset forsvinner å du kommer flere ganger enn bare en? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...