Gå til innhold

Hverdagskaos


K@tt

Anbefalte innlegg

"Gammel" bruker med nytt nick, gjenoppstått fra de døde etter å vært inaktiv i noen år. Småbarnsliv, jobb og alt som hører med tok rett og slett for mye tid og overskudd er noe jeg kan se langt etter. Hvem er så jeg? Jente/kvinne/dame (velg det som passer, jeg aner ikke) som egentlig er voksen men som overhodet ikke føler meg som det til tross for at jeg har mann, barn (5 år), hus og stasjonsvogn. Mangler bare 1/2 barn, stakittgjerde og hund nå vel? Er ikke opprinnelig fra østlandet, men bor nå her likevel da. Trives med det.

Liker å tegne, male og være kreativ, men så var det det med den tidsklemma og overskuddet, da. Veldig, veldig glad i dyr, spesielt katter. Har dessverre ingen nå lengre. :(

Funnet ut i det siste at jeg ikke liker søndager. Blir så daff, tiltaksløs men samtidig rastløs ... Slitsomt. Drittdag! Derfor feirer jeg ny dagbok med pæææææærebrus! :perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus::perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandagen starter bra: først jobb, så hjem og hente unge og spise rask restemiddag før det er tilbake på jobb og personalmøte i tre timer. Heldigvis var det kake på personalmøtet. :laugh:

Ellers så blir dette en veldig sosial uke for meg. Først veldig sosialt på jobb, så hadde vi personalmøte i dag, på tirsdag er det møte i barnehagen og Homeparty, onsdag er det jentekveldmøte, torsdag er det trening. Mer sosial enn jeg bruker å være iallfall, trives veldig godt hjemme på sofaen under et pledd sammen med dataen eller tv-en, jeg ... Men men, veldig koselig å være sosial også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våt, kald, sur, slapsete lørdag! Vært en tur på museum med mann og barn. Veldig gøy for både store og små, men den minste syntes det var veeeeldig langt å kjøre og spurte hele tida om hvor langt det var igjen. :jolie:

Etterpå var vi hos svigers og fikk mat, kake, kaffe og frukt. Alltid mat hos svigers. :laugh: Nå er jeg sliten og trøtt, selv om det er helg er femåringen tidlig oppe og han skravler i ett sett så jeg blir både sliten og svett i øra! Lik bestefaren sin og farmora si der, ja ... Mora skravler jo aldri, så det så. :jolie:

Kjøpt tulipaner til meg selv har jeg også, er ikke som om jeg får noen av gubben, så da får jeg gjøre det selv. Fint med litt farge og vårstemning i huset. :laugh:

Nå er det satt fram sjokolade (snart spist opp om ikke gubben kommer tilbake fra å legge unge!), potetgull og Cola, så nå er det klart for lørdagskosekveld! :laugh::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oppkastsyke og feber er stikkordene for helga. Yeay ... Heldigvis gikk det fort over, tilsynelatende. Sist minsten hadde oppkastsyke var vi sikker på at han var frisk da det hadde gått 35 timer sånn ca, og så kasta han opp igjen. :trist: Hurra for 48-timersregelen! Nå har han vært i storform både i går ettermiddag og i dag, rimelig hyper: hæla i taket og tenna i tapet-humør så vi satser på at en hjemmedag med mormor i morgen gjør at han er klar for karneval på bhg på tirsdag.

Ble lite av den sove-lenge-drømmen jeg lengtet etter i helga da minsten spydde men fikk da sove litt i dag. Det trengte jeg så absolutt, så nå er jeg kanskje, forhåpentligvis klar for en ny uke med jobb. Kjempemotivert. Nei, egentlig ikke. Men men. Iskald boksCola og Bones på Netflix hjelper da på. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...