Gå til innhold

Antalya i påskeferien.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lyst til å reise til en varm plass i påsken. Er Antalya en grei plass? Har dere positive erfaringer med den plassen?
Vil helst at det skal være billig, ok varme og shoppingmuligheter.

Anonymous poster hash: ab22e...99d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg var der med min samboer i August. ( vi er 30årene)
Antalya er en helt grei syden reise! Den fineste stranden er Kleopatra stranden og ved stranden ligger det en del fine hoteller!

Prisene varierer veldig, så vær obs på det! Prisene i butikker rundt hotellene og stranden er fryktelig overpriset! Så hvis du skal shoppe vil jeg anbefale deg på det sterkeste å dra inn til sentrum, eller bazar som det het på turistkartet vårt.

Det var en del slitsomme kelnere og litt halvfulle nordmenn som dro mitt intrykk av stedet ned, men utenom det så syntes jeg det var en helt ok sydenreise.

Anonymous poster hash: 672f0...92f
Skrevet

Snakker dere om Alanya?

Eller mener dere Antalya.

Kleopatrastranden ligger vel i førstnevnte....

Skrevet

Takk for svar. Har dere noen andre tips å komme med? En annen plass som hadde vært bedre å reise til? Må være ok varme, rundt 20 grader. At det er billig er bare et pluss, siden jeg er student. :)

Anonymous poster hash: ab22e...99d
Skrevet (endret)

Nå er jeg fryktelig forvirret av dette med Antalya/Alanya, men var der ifjor. Helt grei plass, men jeg kommer ikke til å dra tilbake. Var litt for mye masing og turistjag der. Stort pluss for god mat og drinker, da :fnise:

Spania/Kanariøyene er vel et fint sted å dra til. Var på Tenerife(også ifjor, dette var helt i begynnelsen av februar) og det var rundt 20 grader og gikk fint an å bade i havet. Var såklart litt masete der og, men ikke på langt nær som det var i Tyrkia.

Greske øyer er vel min favoritt når det kommer til ferie som skal vare i en uke, men er litt usikker på temperaturene som er rundt påske, tidligste jeg har dratt er i mai. Mener Apollo(og sikkert flere) har en oversikt over hva gjennomsnittstemperaturen er i de forskjellige månedene :) Man trenger jo ikke bestille gjennom dem, men da kan man jo få en grei oversikt over steder og temperaturer.

Endret av Guilty
Skrevet

Alanya er den vanlige turistbyen, flyplassen ligger derimot i storbyen Antalya.

Vi har hatt leilighet i Alanya i 10 år, og Jar dermed vært der en del. Reiser man for å bade og sole seg så er det ikke vits å reise dit før i mai.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...