juliane Skrevet 25. juni 2014 #63 Skrevet 25. juni 2014 OMG! Så fantastisk! Herregud så gøy! Gratulerer så masse! :strix: Hva tenker du? Hva tenker M? Klarer du å konsentrere deg på jobb?
MissStiles Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #65 Skrevet 25. juni 2014 OMG! Så fantastisk! Herregud så gøy! Gratulerer så masse! :strix: Hva tenker du? Hva tenker M? Klarer du å konsentrere deg på jobb? Takk skal du ha! Når jeg kjøpte testen i går, tenkte jeg SHIT. Kan jeg virkelig være gravid nå? Men når jeg så resultatet i dag morges, ble jeg ikke overrasket. M vet ingenting. Veldig spent på hvordan han kommer til å reagere. Jeg må si det i dag eller i morgen fordi vi er invitert på fest på fredag og han kommer til å skjønne det med en gang jeg sier nei til å drikke. Vi skal på Latter i dag så jeg vurderer å dra innom H&M eller noe å se om jeg finner en søt body med en morsom tekst på som jeg kan gi til han. Eller kjøpe en pappa bok til han.
missdior Skrevet 25. juni 2014 #66 Skrevet 25. juni 2014 Ååååååh, jeeei Skal du ta en CB Digtial med ukesindikator også??
MissStiles Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #67 Skrevet 25. juni 2014 Ååååååh, jeeei Skal du ta en CB Digtial med ukesindikator også?? For å se hvor langt på vei jeg er, mener du?
missdior Skrevet 25. juni 2014 #69 Skrevet 25. juni 2014 For å se hvor langt på vei jeg er, mener du? Jepp Eller har du kanskje kontroll på når EL var, sånn at du vet helt sikkert?
MissStiles Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #70 Skrevet 25. juni 2014 Jepp Eller har du kanskje kontroll på når EL var, sånn at du vet helt sikkert? Det var nok en sånn test jeg tok i dag morges. Jeg er 4-5 uker på vei.
missdior Skrevet 25. juni 2014 #71 Skrevet 25. juni 2014 Det var nok en sånn test jeg tok i dag morges. Jeg er 4-5 uker på vei. Åja!!! Men da så, da er det jo ikke noe å tenke på Hurra!!!
missdior Skrevet 25. juni 2014 #72 Skrevet 25. juni 2014 Angående pappabok så må du kjøpe "Pappa for første gang" av Finn Bjelke. Kjempemorsom bok!
MissStiles Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #73 Skrevet 25. juni 2014 Angående pappabok så må du kjøpe "Pappa for første gang" av Finn Bjelke. Kjempemorsom bok! Takk for tipset!
Sugar&Spice Skrevet 25. juni 2014 #74 Skrevet 25. juni 2014 Ja, den har jeg lest! Den er kjempemorsom! Den anbefaler jeg og! (Barnløs og 22 år gammel jente ) "på dette stadiet er babyen ikke større enn et pris snus" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå