Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! :)

Er det noen som har erfaringer med Magaluf?

Vi er noen venninner som vurderer å dra dit, men er litt redd for at det kanskje blir litt for "rølpete".

Anonymous poster hash: b9514...d98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rølpete ja. Veldig.

Anonymous poster hash: 2a11e...7b1
Skrevet

Det er rølpete ja. Veldig.

Er det mye fyll på dagen også? Vi vil gjerne til et sted som er fint og idyllisk med stand osv, men også har bra uteliv. planen er ikke å dra ut hver kveld. Kanskje ikke Magaluf er tingen, noen andre forslag? :)

Skrevet

Er det mye fyll på dagen også? Vi vil gjerne til et sted som er fint og idyllisk med stand osv, men også har bra uteliv. planen er ikke å dra ut hver kveld. Kanskje ikke Magaluf er tingen, noen andre forslag? :)

Det er ikke mye fyll på dagen. Ganske vanlig sydenliv med overraskende mye familier og andre vanlige turister. Man trenger ikke å delta på rølpen, man kan fint finne steder som de verste, fulle ungdommene fra England og Sverige er.

Anonymous poster hash: 10d89...1b8

Skrevet

Det er ikke mye fyll på dagen. Ganske vanlig sydenliv med overraskende mye familier og andre vanlige turister. Man trenger ikke å delta på rølpen, man kan fint finne steder som de verste, fulle ungdommene fra England og Sverige er.

Ble litt feil. Man kan fint finne steder hvor den type ungdom IKKE er.

Skrevet

Ikke så mye på dagtid, som jeg så, men...

Så idyllisk vil jeg ikke si Magaluf er. Tror jeg ville vurdert en av de mange fine greske øyene i stedet for. :)

Skrevet

Ikke så mye på dagtid, som jeg så, men...

Så idyllisk vil jeg ikke si Magaluf er. Tror jeg ville vurdert en av de mange fine greske øyene i stedet for. :)

Har tenkt litt på Rhodos også, men tenker kanskje at utelivet der er litt for døvt. Vært der før? :)

Skrevet

Ble litt feil. Man kan fint finne steder hvor den type ungdom IKKE er.

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...