Gå til innhold

Han forandret seg sånn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en liten stund hatt kontakt med en utrolig kjekk gutt(både personlighet og utseendemessig). Han har vært kjempe hyggelig med meg og behandlet meg fint. Men nå de to siste dagene har han bare sluttet å svare meg. Vi snakket normalt frem til da, og jeg har oppført meg normalt, så jeg kan ikke komme på noe jeg har gjort galt. :( lurer på hvorfor han bare sluttet å svare, han virket jo kjempe interessert..:(

Hva skal jeg gjøre nå?

Anonymous poster hash: 9d7bc...79d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du mener jeg bare skal fortsette å prøve å få kontakt med ham?

Skrevet (endret)

Ikke mas er mitt beste råd. :)

Det vil nok gå seg til.

Endret av lygekryss
Skrevet

Det er ikke lett å vite hva som har skjedd, men det er visst ganske vanlig at man bare kutter ut folk uten at man snakker om det. Det er iallfall min erfaring.

Anonymous poster hash: 45b81...810
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har en liten stund hatt kontakt med en utrolig kjekk gutt(både personlighet og utseendemessig). Han har vært kjempe hyggelig med meg og behandlet meg fint. Men nå de to siste dagene har han bare sluttet å svare meg. Vi snakket normalt frem til da, og jeg har oppført meg normalt, så jeg kan ikke komme på noe jeg har gjort galt. :( lurer på hvorfor han bare sluttet å svare, han virket jo kjempe interessert.. :(

Hva skal jeg gjøre nå?

Hatt kontakt med, eller vært sammen med?

Skrevet

Har er sannsynligvis ikke interessert lenger, men gjør det på en unnvikende måte. Mange som holder på sånn.

Anonymous poster hash: 3e304...adf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...